הפרויקט של מאוריסיו פוצ'טינו בצ'לסי, שצבר ערב המחזור ניצחון אחד בלבד בארבע מחזורים, רשם היום (ראשון) מפלה מביכה נוספת - הפעם בדמות תיקו 0:0 בחוץ נגד בורנמות', שספגה בכל אחד ממשחקי הפרמייר-ליג שלה עד כה.
צ'לסי אומנם גילתה עליונות לאורך המשחק ורשמה מספר מצבים קורצים, אבל גילתה חוסר תכליתיות מובהק מול השער. והיה גם שער של ליוואי קולוויל שנפסל, לאחר שבעט פנימה כדור שנהדף מבעיטה חופשית של רחים סטרלינג. אבל כאמור, כל זה לא עזר במשחק הראשון בפרמייר-ליג העונה שהסתיים ללא שערים.
3 צפייה בגלריה
קונור גלאגר צ'לסי בורנמות'
קונור גלאגר צ'לסי בורנמות'
קונור גלאגר מחפש חסדי שמיים נגד בורנמות'
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
לאחר חמישה מחזורים, צ'לסי מדורגת במקום ה-14 עם 5 נקודות בלבד, בורנמות' במקום ה-15 עם שלוש נקודות. מצבם של האוהדים הכחולים מלונדון כך כך עגום, כשהם עדיין מחכים לניצחון השביעי של צ'לסי מאז ינואר 2023. במחזור הבא תחנה להם בברידג' אסטון וילה, שחזרה אתמול לנצח (1:3 נגד קריסטל פאלאס) אחרי מעצור באנפילד.
3 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
פוצ'טינו מחפש פתרונות
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
ארסנל חוגגת מול אברטון
ארסנל חוגגת מול אברטון
ארסנל חוגגת מול אברטון
(צילום: AP Photo/Jon Super)
אברטון - ארסנל 1:0: התותחנים יצאו לגודיסון פארק, למשחק קל על הנייר, בתקווה לרשום ניצחון רביעי העונה ולהידבק לחבורת הצמרת. אבל אברטון גרמה לה להזיע הרבה לפני שהצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-69, משער של לאונרדו טרוסאר, שחתם מהלך קבוצתי שסחרר את הגנת המארחים.
הכחולים מליברפול יסתפקו במחמאות על ה"כמעט", אחרי שספגו בארבעת המחזורים הראשונים לא פחות משמונה שערים. החבורה של מיקל ארטטה נועלים את המחזור במקום במקום 4 עם 13 נקודות.
פורסם לראשונה: 18:22, 17.09.23