משחקה האחרון לעונה של ברצלונה בקאמפ נואו, בו ניצחה אתמול (ראשון) האלופה 0:3 את מאיורקה, היה חגיגי במיוחד. במהלך המשחק ערכה הקבוצה כבוד לשני הסמלים העוזבים, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. צ'אבי החליף את השניים במחצית השנייה, וכל יושבי האצטדיון מחאו להם כפיים. לאחר המשחק, נערך טקס מרגש.
עבור בוסקטס (34), הקשר האחורי שגדל במועדון, זה היה המשחק ה-721 במדי הקבוצה, והוא זכה איתה בתשע אליפויות ספרד, שלושה גביעי ליגת האלופות, סופר קאפ אירופי וגביע העולם למועדונים, שבעה גביעי ספרד ושבעה תארי סופרקאפ ספרדי.
4 צפייה בגלריה
בוסקטס (מימין) ואלבה
בוסקטס (מימין) ואלבה
אגדות ברצלונה. בוסקטס (מימין) ואלבה
(צילום: EPA/Enric Fontcuberta)
4 צפייה בגלריה
אלבה ובוסקטס
אלבה ובוסקטס
סופו של עידן. אלבה ובוסקטס
(צילום: Pau BARRENA / AFP)
בוסקטס הודה לקהל בסיום ואמר: "אני רוצה להודות לכל השחקנים ומי שליווה אותי בדרך הזאת - המאמנים, הצוות והקהל. זאת הייתה זכות ענקית לשחק במועדון הזה. תודה למשפחה שלי שתמיד הייתה לצדי. מאז שהייתי קטן חלמתי לשחק באצטדיון הזה. רציתי לחוש בגאווה של לשחק במועדון הטוב ביותר בעולם. אני חבר מועדון ואוהד. כעת, אני עוזב, אבל חלום הילדות שלי התגשם והוא היה הרבה מעבר למה שדמיינתי שאני יכול להגשים. זאת לא פרידה, אני משוכנע שעוד נתראה שוב בקרוב".
הקפטן ישאיר את ברצלונה ללא נציגים מהקבוצה הגדולה של פפ גווארדיולה, עובדה שלאו מסי יוכל לשנות בקיץ הקרוב. אגב, לאורך כל טקס הפרידה, הקהל הקטלאני לא הפסיק לקרוא בשמו של מסי.
4 צפייה בגלריה
בוסקטס נפרד מהקהל
בוסקטס נפרד מהקהל
"חלום הילדות שלי התגשם". הקפטן נפרד מהקהל
(צילום: Pau BARRENA / AFP)
עבור אלבה (34), המגן השמאלי שעבר מולנסיה בקיץ 2012 תמורת 14 מיליון יורו בלבד אחרי שהצטיין במדי נבחרת ספרד ביורו, זה היה המשחק ה-458 במדי ברצלונה, והוא זכה איתה בשש אליפויות, חמישה גביעי ספרד, ארבעה תארי סופרקאפ ספרדי, ליגת האלופות, גביע העולם למועדונים והסופר קאפ האירופי.
אלבה ניצל את המעמד כדי להודות למאמנו לשעבר שנפטר מסרטן: "זאת הייתה זכות וגאווה ללבוש את החולצה של ברצלונה. מבחינה מקצועית, היום היה היום המאושר בחיי. אני תמיד אזכור את האיש המיוחד שגרם לי לחתום פה - טיטו וילאנובה. תודה לחבריי לחדר ההלבשה. השנה שיחקתי פחות, אבל אני גאה להיות חלק מברצלונה. למדתי המון מבוסקטס".
4 צפייה בגלריה
אלבה מונף באוויר
אלבה מונף באוויר
"גאה להיות חלק מברצלונה". אלבה מונף באוויר
(צילום: Pau BARRENA / AFP)
סרג'י רוברטו, שיהפוך בעונה הבאה לקפטן החדש של הקבוצה, נפרד מצמד האגדות: "הם הטובים ביותר אי פעם שהיו למועדון בעמדות שלהם. התשוקה של אלבה והמסירות של בוסקטס הן משהו מאוד מיוחד. אני אהיה הקפטן הבא וזה סימבולי ומיוחד מאוד עבורי. הייתי גאה להיות אחד מארבעת הקפטנים, ועכשיו כשאני אהיה הראשון זאת אחריות גדולה".