כמו בכל סופ"ש, הליגות ברחבי אירופה חידשו פעילותיהן, כך גם הליגות הבכירות ביבשת. באנגליה, ארסנל רשמה ניצחון שני ברציפות, אך מנצ'סטר סיטי לא נותרה חייבת והשאירה את הסטטוס קוו בצמרת בזכות ניצחון קליל על בורנמות'. בליגה הגרמנית, דורטמונד עלתה זמנית לפסגה בזכות ניצחון חוץ על הופנהיים, מונס דאבור שוב לא שותף במדי המפסידה.
בספרד, אספניול השיגה ניצחון חשוב שהרחיק אותה מעט מהתחתית, בעוד ריאל מדריד לא הצליחה לנצח את אתלטיקו בדרבי, ותוכל לראות את ברצלונה מגדילה את הפער בפסגה. בסרייה A: המוליכה נאפולי ממשיכה בדהירה שלה לעבר אליפות עם ניצחון תשיעי ברציפות.
3 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
(Getty Images)

אנגליה

לסטר - ארסנל 1:0 | לאחר שנראה היה שהתותחנים נקלעו למשבר גדול, החבורה של ארטטה רושמת ניצחון שני ברציפות והגדילה את הפער ממנצ'סטר סיטי השנייה לחמש נקודות, לפחות באופן זמני. גבריאל מרטינלי כבש את השער היחיד במשחק לזכות ארסנל (46) לאחר בישול של לאנדרו טרוסארד, ששער שלו נפסל במחצית הראשונה בשל נבדל.
בורנמות' - מנצ'סטר סיטי 4:1 | האלופה שבה לנצח לאחר התיקו במחזור הקודם מול נוטיגהאם וחשוב מכך - לא איפשרה לארסנל לברוח ולפתוח פער מחדש בפסגה. חוליאן אלבארס (15), ארלינג הולאנד (29) ופיל פודן (45) סגרו עניין כבר במחצית הראשונה, כאשר שני השערים שכבשה כל קבוצה במחצית השנייה לא שינו דבר.
לידס - סאות'המפטון 0:1 | ניצחון חשוב מאוד שחילץ את לידס מהמקום הלפני אחרון והעלה אותה מעל לקו האדום, בעוד סאות'המפטון נותרת קבורה במקום האחרון בפרמייר-ליג. במשך 77 דקות לא הצליחו שתי הקבוצות למצוא את הרשת, כאשר ארבע בעיטות בלבד נבעטו למסגרת מתוך 17 עד אותו רגע. ג'וניור פירפו שם סוף להחמצות עם שער ליגה ראשון שלו מאז הצטרף ללידס, והמארחת השיגה שלוש נקודות קריטיות.
3 צפייה בגלריה
שחקן לידס ג'וניור פירפו
שחקן לידס ג'וניור פירפו
שער ליגה ראשון בלידס, וקריטי מאין כמוהו. ג'וניור פירפו
(רויטרס)
תוצאות נוספות: אברטון - אסטון וילה 2:0 ווסטהאם - נוטיגהאם פורסט 0:4
3 צפייה בגלריה
שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים
עלו זמנית לפסגה. שחקני דורטמונד חוגגים
(רויטרס)

גרמניה

הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 1:0 | הצהובים-שחורים לא מפסיקים לדהור, וסופרים כבר תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הפעם, שלוש הנקודות שהשיגה האורחת העלו אותה למקום הראשון בבונדסליגה, לפחות עד שהאלופה באיירן מינכן תשלים מחר את משחקה. מונס דאבור ישב 90 דקות על ספסל הופנהיים ולא שותף משחק שלישי ברציפות.
תוצאות נוספות: ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 1:2 פ.צ. קלן - וולפסבורג 2:0 ורדר ברמן - בוכום 0:3

איטליה

אמפולי - נאפולי 2:0 | ניצחון ליגה תשיעי ברציפות למוליכה, שפשוט דורסת כל מה שנקרה בדרכה. ארדיאן איסמאילי האלבני כבש שער עצמי בדקה ה-17 והעלה את נאפולי ליתרון, כאשר 11 דקות לאחר מכן ויקטור אוסימן כבש משחק שביעי ברציפות וקבע את תוצאת המשחק עם שערו ה-19 העונה בסרייה A.

ספרד

אספניול מאיורקה 1:2