מאז שרוני רוזנטל עשה זאת בנובמבר 1992, אף שחקן כדורגל ישראלי לא כבש בשלושה משחקים רצופים בליגה האנגלית הבכירה, עד שהגיע מנור סולומון ששיחזר את ההישג הזה אתמול (שישי). כוכב נבחרת ישראל עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה כשקבוצתו פולהאם הייתה בפיגור 1:0 נגד וולבס, ובדקה ה-64 עשה זאת בגדול כאשר קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לאמצע וירה לפינה הרחוקה את שער השוויון.
כל השערים של סולומון הגיעו בתור מחליף, מה שמציב אותו במקום השני מבין שחקני הפרמייר-ליג בשערים מהספסל, וזאת למרות שהוא רשם שבע הופעות בלבד משום שהיה פצוע רוב העונה. היחיד שכבש יותר שערים מהספסל ממנו הוא יונג מין-סון עם ארבעה (שלושה מהם במשחק אחד).
2 צפייה בגלריה
טים רים מנור סולומון
טים רים מנור סולומון
סולומון חוגג עם טים רים
(צילום: רויטרס )
סולומון אמר לאחר המשחק: "זה מרגיש מדהים. לחזור מפציעה, לכבוש בשלושה משחקי פרמייר-ליג רצופים זה חלום שהתגשם עבורי. אני שמח. שנכנסתי ושוב ניסיתי להוכיח את עצמו והבקעתי את הגול. זו רק ההתחלה בשבילי, אני צריך להמשיך לשאוף ולהשתפר עבור הקבוצה. לקחנו נקודה חשובה, רצינו לנצח ונסתכל על המשחקים הבאים על מנת לנצח".
"כמו הקלישאה אז עבודה קשה משתלמת. בשבועות האחרונים אני מרגיש את זה שהדברים שעבדתי עליהם לאורך כל כך הרבה זמן פתאום קורים. אני שמח על הגולים האחרונים אבל אני רק בהתחלה שלי. זה כלום לעומת מה שאני רוצה לשחק ומקווה להמשיך ביכולת הזו".
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
"אני תמיד רוצה לפתוח בהרכב". סולומון חוגג
(צילום: AFP)
על כך שהוא לא פתח בהרבה: "כמובן שאני תמיד רוצה לפתוח בהרכב. אבל הקבוצה רצה מתחילת העונה ואני לא הייתי. שחקנים אחרים לקחו את המקום ועשו דברים יפים. אני צריך להוכיח את עצמו בכל פעם שאני משחק ואני שמח שאני עושה את זה במשחקים האחרונים".
על המשחק עצמו: "לא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה. בהפסקה המאמן דיבר איתנו. היינו יותר רעים. היה חסר את הגרוש ללירה כדי לנצח. השוער לקח לוויניסיוס גול. שיחקנו מול קבוצה מצוינת עם הרבה איכות. מסתכלים קדימה".
מרקו סילבה מאמנו של סולומון שיבח אותו והסביר מדוע הוא לא פתח: "הוא צריך להמשיך ככה, זו התגובה שרציתי ממנו. אין לו עדיין רגליים ל-90 דקות. הוא שחקן ממש חשוב עבורנו ונקווה שהוא ימשיך ככה".
פולהאם, שרשמה משחק שביעי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, תארח ביום שלישי (21:45) את לידס במסגרת שמינית הגמר של הגביע האנגלי.