ריאל מדריד תנסה להתאושש בשבת (19:30) מה-4:2 המביך מול ג'ירונה, כשתארח במחזור ה-32 בליגה הספרדית את אלמריה מהתחתית.
רק שעוד לפני המשחק קיבלו בריאל בשורות לא מעודדות, וזה עוד בלשון המעטה. לוקה מודריץ' נפצע באימון בשריר הירך האחורי ולמעשה סובל מקרע, מה שיצריך היעדרות של שבועיים לפחות מהמגרשים. המשמעות: הקרואטי יחמיץ את משחקי הליגה מול אלמריה וריאל סוסיאדד, את גמר גביע המלך נגד אוסאסונה וככל הנראה גם את המשחק הראשון בחצי גמר הצ'מפיונס מול מנצ'סטר סיטי.
3 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
ייעדר כשבועיים. מודריץ'
(צילום: AFP)
מי שחזר לפעילות, לעומת זאת, הוא השוער טיבו קורטואה, שצפוי לפתוח בין הקורות בשבת.

"ג'וד בלינגהאם בחר בריאל"

קיליאן אמבאפה? ארלינג הולאנד? בריאל מדריד סימנו את הרכש הנוצץ שלהם לקיץ - והוא בכלל מבורוסיה דורטמונד. ה"אס" מדווח הבוקר (שישי) כי ג'וד בלינגהאם בחר בבלאנקוס, והמו"מ עם דורטמונד יחל בימים הקרובים. באלופת אירופה לא יהיו מוכנים לשלם יותר מ-120 מיליון אירו על הקשר האנגלי, אך על-פי הפרסום הוא "יגרום לזה לקרות".
מוליכת הבונדסליגה, כמו בהרבה מקרים בעבר, לא צפויה לעמוד בדרכו של האנגלי בן ה-19. בלינגהאם, בעונתו השלישית בקבוצה, ממשיך להשתפר עוד ועוד, כשבמאזנו כבר 11 שערים (ארבעה מהם בליגת האלופות) ושבעה בישולים. הוא מתקל, מוסר, עובר שחקנים וכובש - שילוב של כל תפקידי הקשר בשחקן אחד.
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם
בלינגהאם
יגיע לברנבאו? בלינגהאם
(צילום: Martin Meissner / AP)
"הוא מדהים. בן ה-19 הכי מבוגר שיש", אמר עליו לאחרונה מאמנו, אדין טרזיץ', שבמשחק ליגת האלופות בפברואר מול צ'לסי הפך אותו לקפטן השני הכי צעיר במשחק נוקאאוט של ליגת האלופות.
במדי נבחרת אנגליה השחקן הצעיר כבר עשה היסטוריה במונדיאל האחרון. זאת לאחר שהפך לשחקן הצעיר ביותר שמבשל עבור נבחרת שלושת האריות במונדיאלים. פיל פודן התמוגג במהלך הקמפיין של בלינגהאם בקטאר ואמר בדצמבר האחרון: "אני לא רוצה להחמיא לו יותר מדי, כי הוא עדיין שחקן צעיר - אבל הוא אחד הכדורגלנים המוכשרים ביותר שראיתי אי פעם. אין לו אף חולשה - אני חושב שהוא יהיה הקשר הטוב ביותר בעולם".
3 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם שחקן נבחרת אנגליה
ג'וד בלינגהאם שחקן נבחרת אנגליה
אחד הכוכבים גם של נבחרת אנגליה
(צילום: רויטרס)
מי שניסה לצנן את הרוחות בשבוע האחרון היה כוכב העבר של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, דיטמר המאן, שאמר: "בדורטמונד בלינגהאם יכול לעשות מה שהוא רוצה, אף אחד לא מעז להגיד לו שום דבר, כי הם מפחדים להכעיס אותו. אם אני ריאל מדריד, ליברפול או מנצ'סטר סיטי, הייתי נזהר. ברור שהוא שחקן יוצא דופן ועדיין צעיר מאוד, אבל הוא צריך להתחיל להכניס קצת משמעת למשחק שלו".
פורסם לראשונה: 07:00, 28.04.23