אכזבה גדולה בצ'לסי לאחר ההפסד אמש (רביעי) 1:0 לדורטמונד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. שער נפלא של קארים אדיימי בדקה ה-63 סידר לגרמנים מקדמה שברירית לקראת הגומלין בלונדון בעוד שלושה שבועות, אך לאור מצבם של הבלוז בתקופה האחרונה, יהיה להם קשה להפוך את היוצרות.
מאז החלה 2023 הצליחה החבורה של גרהאם פוטר לנצח פעם אחת בלבד מתוך תשעה משחקים בכל המסגרות מבלי להבקיע יותר משער אחד באף אחד מהם. בארבעת משחקיה האחרונים כבשה צ'לסי שער אחד בלבד, ולא ברור מי יוציא את הקבוצה מהבוץ.
1 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי מאוכזבים
שחקני צ'לסי מאוכזבים
שחקני צ'לסי מאוכזבים
(רויטרס)
בתקשורת האנגלית לא ריחמו וביקרו בחריפות את צ'לסי, שהשקיעה יותר מחצי מיליארד אירו על רכש העונה. שחקן העבר והפרשן אואן הארגריבס אמר: "בהתחשב בעובדה שהם הוציאו סכום כזה גדול על רכש ואין להם חלוץ מרכזי - זה פשוט משוגע, והמשחק אתמול משקף את זה. הם צריכים מישהו שיכול לשים את הכדור בשער".
מאמן הבלוז גרהאם פוטר דווקא מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו: "היינו טובים, במיוחד במחצית השנייה. יצרנו הרבה הזדמנויות ואני חושב ששלטנו במשחק במחצית השנייה. אני מאוכזב מעט מהשער שספגנו. זו רק מחצית הדרך, נצטרך להתעשת".

שביעות רצון בדורטמונד

המארחת כמובן מרוצה לאחר שיצאה עם יתרון לקראת הגומלין, אך יודעת שזה לא מבטיח לה דבר. בדורטמונד מודים שהם הורידו את הרגל מהגז במחצית השנייה והתרכזו בעיקר בהגנה כדי לשמור על היתרון.
"שלטנו במשחק לגמרי במחצית הראשונה", אמר ג'וד בלינגהאם בסיום. "היו להם מצבים, אבל אנחנו שלטנו במרבית הזמן. במחצית השנייה קצת הלכנו לאחור והם השתלטו, אבל הראינו עד כמה טוב אנחנו מסוגלים להגן ולסגור משחקים".