לאחר שנים של שמועות, מסתמן כי אחת ההעברות הגדולות בכדורגל העולמי בשנים האחרונות קורמת עור וגידים. ב'מארקה' דווח היום (שני) כי קיליאן אמבאפה חתם לחמש שנים בריאל מדריד ויצטרף באופן רשמי ב-1 ביולי.
כזכור, בשבוע שעבר דווח כי הכוכב הודיע לבעלי פריז סן ז'רמן, נאסר אל-חלאיפי כי אין בכוונתו להישאר באלופת צרפת ושהוא יעזוב בקיץ. כעת, כאמור, טוענים בעיתון הספרדי כי החיזורים הבלתי פוסקים של הבלאנקוס ישאו פרי, וסוף-סוף הם ישימו את ידיהם על החלוץ.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
מסתמן כי העברת הענק נסגרה. קיליאן אמבאפה
(צילום: GUILLAUME SOUVANT/ AFP)
כבר בקיץ 2022 אמבאפה היה על סף מעבר לריאל - אבל ברגע האחרון חתם על חוזה חדש בפ.ס.ז'. תחילה פורסם כי החוזה עד סוף עונת 2024/25, אך מתברר כי הוא מסתיים כבר בסוף העונה הנוכחית. גם בקיץ האחרון היו דיווחים על כך שריאל מדריד מנסה להחתימו, אבל זה לא צלח בסופו של דבר. בקיץ האחרון הוא גם קיבל הצעת ענק מאל-הילאל הסעודית על סך 700 מיליון אירו לעונה - אך הוא החליט לסרב לה.
אמבאפה רשם העונה 30 הופעות במדי פ.ס.ז', במהלכן כבש 31 שערים. פ.ס.ז' שלו נמצאת במקום הראשון בצרפת עם פער של 11 נקודות מניס השנייה, בגביע היא עלתה לרבע הגמר, ובליגת האלופות היא עם צעד וחצי ברבע הגמר אחרי שניצחה ברביעי האחרון את ריאל סוסיאדד 0:2 במשחק הראשון של השמינית.