ויאריאל ממשיכה להתכונן לקראת משחק ההשלמה מחר (חמישי, 19:45) נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. כזכור, הירוקים "יארחו" את ההתמודדות בקפריסין בשל מלחמת "חרבות ברזל". מאמן 'הצוללת הצהובה', פאצ'טה, דיבר במסיבת עיתונאים על המפגש עם הקבוצה של מסאי דגו.
פאצ'טה התייחס למצבה הבעייתי של מכבי חיפה, שנאלצת לארח את משחקיה במדינה אחרת ולא מתאמנת באופן סדיר: "לפעמים מצבים כאלה יכולים לאחד קבוצות. יש מקרים שקבוצה לא התאמנה יחד ועדיין הצליחה להגיע להישגים גדולים, כמו דנמרק ב-1992 - שזכתה ביורו בסופו של דבר".
1 צפייה בגלריה
מאמן ויאריאל פאצ'טה
מאמן ויאריאל פאצ'טה
מאמן ויאריאל פאצ'טה
(Eric Alonso/Getty Images)
מאמן ויאריאל דיבר גם על שחקני מכבי חיפה, צ'ארון שרי ופרנצדי פיירו: "הקשר ההתקפי והחלוץ מעניינים מאוד, הם שני השחקנים הכי חשובים שלה. זו קבוצה שמשחקת בדרך כלל במערך 4-2-3-1, אבל יכולה לשחק גם עם שלושה בלמים. אנחנו צריכים להיות נאמנים לעקרונות שלנו ולהכתיב את הקצב במשחק, להיות קשוחים ולשחק באופן מסודר. נצטרך להחזיק בכדור יותר ובכך לשלוט במשחק. אסור לתת לתת ליריבה להניע את הכדור בחופשיות".
גם המגן, אלברטו מורנו, דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס למצבה של מכבי חיפה: "הם בתקופה לא פשוטה ולא התאמנו כמו שרצו, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמו ובמועדון שלנו. אנחנו חושבים רק על ניצחון, לעשות את שלנו בליגה האירופית. אנחנו לא יכולים להיות תלויים במה שקורה אצל היריבה. אנחנו לא צריכים לחשוב על שום דבר אחד מלבד שלוש הנקודות".
ויאריאל פתחה את העונה בליגה הספרדית בצורה לא טובה, והיא במקום ה-13 בלבד, כשבמאזנה שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים. כמו מכבי חיפה, היא שיחקה פעמיים עד כה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ורשמה ניצחון אחד (0:1 ביתי על ראן) והפסד אחד (2:0 לפנאתינייקוס באתונה).