הנהירה לסעודיה נמשכת. אל-איתיפאק הודיעה הערב (שני) על מינויו של סטיבן ג'רארד למאמנה החדש, בעוד אל-נסאר של כריסטיאנו רונאלדו הודיעה על צירופו של הקשר מרסלו ברוזוביץ'.
לאחרונה דווח כי ג'רארד בן ה-43, שזכה באליפות עם ריינג'רס וכשל לחלוטין באסטון וילה שממנה פוטר באוקטובר, דחה את הצעת אל-איתיפאק, אך הוא חזר בו ויעמוד על הקווים אצל הקבוצה שסיימה את העונה הקודמת במקום השביעי.
מה שמעניין הוא שאל-איתיפאק היא לא אחת מארבעת הקבוצות הגדולות במדינה - אל-נאסר, אל-איתיחד, אל-הילאל ואל-אהלי - עליהן השתלטה לאחרונה קרן העושר הסעודית במטרה למשוך כוכבי על.
ברוזוביץ', קשר נבחרת קרואטיה בן ה-30, חתם על חוזה לשלוש שנים אצל סגנית האלופה, שתשלם לאינטר 18 מיליון אירו. הוא צפוי להרוויח 100 מיליון אירו לכל התקופה. ברוזוביץ' עזב את אינטר לאחר שמונה שנים, במהלכן זכה איתה בסריה א' בעונת 2020/21, פעמיים בגביע האיטלקי ופעמיים בסופר קאפ. הוא הגיע גם הגיע איתה פעמיים לגמר אירופי - בליגה האירופית ב-2020 ובליגת האלופות בעונה החולפת. בנוסף, לברוזוביץ' יש 87 הופעות ושבעה שערים בנבחרת קרואטיה, והוא זכה איתה במדליית כסף במונדיאל 2018 ובמדליית ארד במונדיאל 2022.

טונאלי הפך לשחקן האיטלקי היקר ביותר בהיסטוריה

ניוקאסל הודיעה על החתמתו של סנדרו טונאלי, שתמורתו שילמה למילאן 70 מיליון אירו לפי הדיווחים. בכך הפך הקשר בן ה-23 לשחקן האיטלקי היקר ביותר בהיסטוריה. הרוסונרי יקבלו גם 10% ממכירה עתידית שלו. החוזה של טונאלי הוא עד 2028.