לאו מסי עשוי לעזוב את ברצלונה. השבוע האחרון הפך משפט שהיה נשמע דמיוני עד לא מזמן לריאלי בהחלט. הכוכב המתוסכל של בארסה קטע את חופשתו במטרה להיפגש הערב (חמישי) עם המאמן החדש רונלד קומאן.
קומאן ביקש לשוחח איתו כדי להבהיר מהן התוכניות שלו לעתיד המועדון, ועל פי דיווח ב"ראק1", נראה שזה לא ממש הספיק כדי לשכנע את מסי להישאר. נכון לעכשיו מסי לא ממש בטוח שהעתיד שלו הוא בברצלונה. הוא אמר לקומאן שהוא נוטה יותר לעזוב את המועדון מאשר להישאר, אבל הוא מודע לכך שזה יהיה מאוד קשה בגלל החוזה הנוכחי שלו.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
לאו מסי טר שטגן מאוכזב
נוטה לעזוב. מסי
(צילום: רויטרס)
עוד נכתב בדיווח שגורם במועדון הבהיר שמסי עדיין תחת חוזה בבארסה והם לא יעשו שום הערכות לגביו בעקבות הפגישה שלו עם קומאן. החוזה של הפרעוש מסתיים בעוד שנה, בקיץ 2021, אך הבעיה העיקרית היא הגובה שלו וסעיף השיחרור (700 מיליון אירו), שכנראה בבארסה לא יסתפקו בפחות ממנו.
מסי מרוויח נכון לעכשיו את המשכורת הגבוהה ביותר בעולם, כשבשנה החולפת הכניס לכיסו כ-61 מיליון אירו - שמורכבים מהמשכורת ושורה של בונוסים שהוכנסו לחוזה המפלצתי שלו.
3 צפייה בגלריה
קומאן מוצג
קומאן מוצג
קומאן מוצג בברצלונה
(צילום: AFP)
בימים הקרובים קומאן אמור לשוחח גם עם הקפטנים האחרים - ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס וסרג'י רוברטו. ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב שבכוונתו לצרף חמישה או שישה שחקנים חדשים לסגל. המאמן התייחס לכך: "המועדונים הגדולים ספגו הפסדים עצומים בתקופת הקורונה, לא יהיה קל להחתים שחקנים חדשים".

קרויף: "אני מתפלל שמסי יישאר"

ג'ורדי קרויף עדיין בהלם מהתבוסה 8:2 שספגה ברצלונה מבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות. בנו של יוהאן קרויף האגדי וקשר העבר של המועדון, סיפר בראיון לתחנת הרדיו הספרדית 'קדנה סר': "אחרי שהמשחק הסתיים נשארתי לצפות עוד חצי שעה בטלוויזיה. לא יכולתי להאמין למה שראיתי. המילים של ג'רארד פיקה ("בושה") כאילו יצאו לי מהלב".
מאמנה החדש של שנזן הסינית ומאמן מכבי תל אביב לשעבר התייחס לעתידו של מסי: "אני מתפלל שהוא יישאר. אני מקווה שהצדדים ידברו ויפתחו את המחלוקות, כי אי אפשר לחכות שלוש שנים לתוצאות".
3 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
"המילים של פיקה כאילו יצאו לי מהלב". ג'ורדי קרויף
(צילום: ראובן שוורץ)
על מינויו של רונאלד קומאן למאמן אמר ההולנדי: "הוא אגדה, מכיר היטב את המועדון ומגיע אחרי שגם הצליח בנבחרת הולנד. זו הייתה ההזדמנות שלו, עכשיו או לעולם לא". קרויף גם בירך את קומאן בטוויטר ואיחל לו הצלחה.
פורסם לראשונה: 19:05, 20.08.20