האם נראה את דניאל פרץ משחק במדי באיירן מינכן? לפחות על-פי כלי התקשורת בגרמניה לא מן הנמנע שזה יקרה בקרוב. גם בשל יכולתו הפושרת של סוון אולרייך מול מנצ'סטר יונייטד ובעיקר כי ביום שלישי הבא יפגשו הבווארים את פרויסן מונסטר מליגת החובבים בגביע הגרמני.
היום, יממה לפני משחקה של באיירן מול בוכום (שבת, 16:30) בבונדסליגה, נשאל המאמן תומאס טוכל במסיבת העיתונאים על יכולתו של אולרייך. לצד המחמאות לשוער, שדווקא היה חלש ב-3:4 מול יונייטד בליגת האלופות, המאמן שיבח את היהלום הישראלי.
2 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
יקבל הזדמנות בקרוב? פרץ
(צילום: CHRISTOF STACHE / AFP)
"סוון עושה עבודה טובה מאוד. הוא מספק הצלות מצוינות ומנסה לבצע פעולות כדי לעזור לנו בבניית המשחק, אז אנחנו מרוצים ממנו", אמר טוכל והוסיף: "גם עם דניאל פרץ הדברים הולכים טוב ויש לו את הגישה הנכונה כדי לשחק. כך גם למאתיס טל. יש לנו שוערים טובים ואנחנו שמחים על כך".
טוכל גם התייחס במהלך מסיבת העיתונאים למנואל נוייר: "הוא חזר להתאמן, אבל עורך אימונים אישיים בעקבות רגישות בירך - זו לא פציעה. אנחנו אופטימיים".
2 צפייה בגלריה
טוכל
טוכל
"יש לנו שוערים טובים ואנחנו שמחים על כך". טוכל
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
באיירן במקום השני בבונדסליגה אחרי ארבעה מחזורים עם 10 נקודות מ-12 אפשריות. בשבוע שעבר סיימה ב-2:2 ביתי דרמטי עם באייר לברקוזן.
הבווארים מגיעים אחרי ניצחון על מנצ'סטר יונייטד ובמצב רוח חיובי. "האמת, המשחק מול יונייטד היה מוזר", הודה טוכל לאחר אותו משחק. "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר מהראשונה, אבל בראשונה ניצחנו ובשנייה הפסדנו. הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון להמשך, אבל יש עוד הרבה עבודה".