ג'וד בלינגהאם עשה זאת שוב. הכוכב האנגלי של ריאל מדריד כבש אתמול (שישי) שער רביעי בשלושה משחקים בליגה הספרדית וסידר לקבוצתו 0:1 קטן-גדול על סלטה ויגו. עבור ריאל מדובר בניצחון חוץ שלישי ברציפות והיא ממשיכה להוליך את הטבלה עם 9 נקודות מ-9 אפשריות.
הכישרון בן ה-20, שפתח את העונה בכושר מסחרר, כבש את השער היחידי בהתמודדות, עשר דקות לסיום בנגיחה. עוד קודם לכן קיבלה ריאל סיבה לדאגה מפציעתו של ויניסיוס ג'וניור וסבלה גם מחוסר מזל, עם החמצת פנדל של רודריגו.
3 צפייה בגלריה
בילינגהאם
בילינגהאם
בלתי ניתן לעצירה. בלינגהאם
(צילום: EPA/Lavandeira)
הציוץ של ריאל: "כוכב העל האהוב עלינו"
ועדיין, בלינגהאם הפך לסיפור הגדול של המשחק, ואולי של העונה כולה עד כה בלה-ליגה. "בלינגהאם פשוט שחקן משוגע", פרגן לו חברו לקבוצה, דויד אלאבה. "אני לא יודע מה להגיד, אני חסר מילים בכל הקשור אליו. הוא ילד טוב, עובד קשה מאוד באימונים ויש לו תכונות מדהימות על המגרש".
"לבלינגהאם יש את הכישרון הזה, שכולם מבחינים בו", הוסיף פראן גרסיה. "זה תענוג וכבוד שיש אנשים כמוהו בסביבה. יש לנו בריאל סגל מדהים, אז בואו ננסה לנצל אותו כדי להביא עוד ניצחונות". אגב, גם בחשבון הטוויטר הרשמי של הבלאנקוס החמיאו בגדול לאנגלי, כשהעלו תמונה של הנגיחה משער הניצחון שלו וכתבו: "כוכב העל האהוב עלינו". העיתונאי חאבייר הראס הוסיף: "מבחינתי, הוא כבר עכשיו שחקן העונה של הליגה".
3 צפייה בגלריה
בילינגהאם
בילינגהאם
מחמאות לקיר לקיר. בלינגהאם
(צילום: MIGUEL RIOPA / AFP)
בריאל עסקו גם בפציעת ויניסיוס, שהוחלף כבר בדקה ה-18 על-ידי חוסלו. "לוויניסיוס הייתה אי נוחות מסוימת והורדנו אותו", הבהיר בסיום המאמן קרלו אנצ'לוטי. "אני לא חושב שזה רציני כי הוא רצה להמשיך לשחק. אני חושב שאחרי פגרת הנבחרות הוא יחזור. חבל, הוא התחיל טוב את המשחק ונראה בלתי ניתן לעצירה".
אנצ'לוטי הוסיף כי ריאל לא תחפש להחתים שחקנים נוספים בקרוב. "יש פה סגל שלם. אם אנחנו מצליחים לנצח בלי תיבו קורטואה, אדר מיליטאו ו-ויניסיוס, זה אומר שהסגל טוב מספיק", הצהיר המאמן.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
יחזור רק אחרי פגרת הנבחרות. ויניסיוס
(צילום: Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)
האיטלקי חשף כי רודריגו לא היה אמור לקחת את הפנדל שהוחמץ בדקה ה-68: "אמרתי לפדה ואלוורדה שלוקה מודריץ' יבעט אותו. אני לא יודע מה קרה שהם בחרו ברודריגו. אני קצת מוטרד מכך שלוקה לא לקח את הפנדל".