במשך 53 ימים הייתה אופליה רויטמן בת ה-77 בשבי חמאס, לאחר שנחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז באותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר. אחיינה, הרנן פלר, אחד משדרי הכדורגל המפורסמים בארגנטינה, לקח על עצמו לשאת מונולוג למען החזרתה והשבת שאר החטופים בכל משחק ששידר, כולל משחקי הנבחרת הלאומית. הלילה (בין ראשון לשני) הוא התייחס לשחרורה של דודתו במשחק ששידר, אך הכריז כי לא יפסיק לקרוא להשבת שאר החטופים.
"גבירותיי ורבותיי, אנחנו בקורדובה, לקראת רבע גמר גביע הליגה בין ריבר פלייט לבלגראנו", אמר פלר לפני תחילת המשחק. "דודתי אופליה חזרה. לא נסתיר זאת, אנחנו שמחים, אבל אנחנו ממשיכים להשמיע את קולנו. יש עדיין 137 חטופים שמוחזקים בעזה. אנחנו ממשיכים לגנות נמרצות את ארגון הטרור חמאס. אנחנו ממשיכים לחכות לשובם של החטופים".
3 צפייה בגלריה
הרנן פלר עם התמונה של דודתו אופליה רויטמן
הרנן פלר עם התמונה של דודתו אופליה רויטמן
הרנן פלר עם התמונה של דודתו אופליה רויטמן
(צילום: מתוך האינסטגרם של הרנן פלר)
3 צפייה בגלריה
הרנן פלר ודודתו אופליה רויטמן
הרנן פלר ודודתו אופליה רויטמן
קיבל ממנה הודעה נרגשת, אחרי ששוחררה משבי חמאס. פלר עם דודתו אופליה רויטמן
(צילום: מתוך האינסטגרם של הרנן פלר)
3 צפייה בגלריה
שירי ביבס וילדיה
שירי ביבס וילדיה
קרא גם לשחרורם. שירי ביבס וילדיה
פלר קרא לצופים לנקוט עמדה והזכיר את משפחות ביבס והורן, שעדיין שבויות בעזה: "אתם ששותקים - תגידו משהו. תפסיקו להסתכל הצידה, תתחייבו, תזדהו, תתמכו. הם אנסו, עינו, חטפו ורצחו - ואתם שותקים. אנחנו לא מתכוונים לעצור. המשימה עדיין לא הסתיימה. נחגוג את היום שבו כולם יחזרו הביתה. 57 ימים חלפו מאותו 7 באוקטובר השחור. החזירו את האחים ביבס, החזירו את האחים הורן - החזירו את כל החטופים. אנחנו מחכים לכם".
רויטמן לא נותרה אדישה לפעילות של פלר, ולאחר שחרורה שלחה לו הודעה נרגשת שבה הודתה לו: "הרננסיטו, איך אתה מרגיש? תודה על הכול. הכנתי סרטון שתוכל לראות מחר עד כמה אני מעריכה את כל מה שעשית בשבילי. נשיקות".
משפחת ביבס - האב ירדן, האם שירי וילדיהם אריאל וכפיר - נחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. התיעוד של שירי המבועתת המגוננת על ילדיה הקטנים בזמן חטיפתם מקיבוץ ניר עוז, הפך לאחד הרגעים הזכורים והמצמררים ביותר ממתקפת הטרור בעוטף עזה. אריאל בן ה-4 והתינוק כפיר, בן עשרה חודשים בלבד, נותרו הילדים האחרונים שטרם שוחררו משבי חמאס. בשבוע שעבר פירסם חמאס, במסגרת הטרור הפסיכולוגי שלו, כי שירי והילדים נהרגו, ויום לאחר מכן פירסם סרטון שבו נראה ירדן לאחר שבישרו לו לכאורה על "מותם של בני משפחתו".
האחים איתן (בן 37) ויאיר (45) הורן נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר במהלך מתקפת מחבלי חמאס על ביתם בקיבוץ ניר עוז.