בכדורגל הישראלי אנחנו מדברים לא מעט על שחקנים ש"מחליפים קבוצות כמו גרביים". בעיקר על כאלה שעוברים בכל עונה ממועדון אחד למועדון אחר, ולא ממש מוצאים בית. הסיפור הבא כנראה שם את הכל בפרופורציה נכונה.
אמר ווארדה המצרי, מי שעד לפני כמה שנים עוד כונה "יורשו של מוחמד סלאח", עלה כעת לכותרות, ומסיבה לא מחמיאה. ווארדה בן ה-30, שחקן פאוק סלוניקי ונבחרת מצרים בעבר, שבר שיא כשהחליף ארבע קבוצות שונות תוך חודש.
1 צפייה בגלריה
ווארדה
ווארדה
מחליף קבוצות כמו גרביים. ווארדה
(צילום: Kevin C. Cox/Getty Images)
ראג'ה קזבלנקה מודיעה על החתמתו של ווארדה
והשחקן מצטלם עם חולצת המועדון
הסיפור מתחיל ב-12 באוגוסט, כששוחרר מאפולון לימסול הקפריסאית, זכה להצעות מספרד ויוון, אבל חתם לשנתיים בראג'ה קזבלנקה ממרוקו. הוא הצטלם עם החולצה, הוצג במועדון, אבל לא שיחק בו פעם אחת. כעבור 12 יום שוחרר "מסיבות אישיות". בתקשורת המקומית דווח כי לא הסתדר עם החיים במרוקו ואף שילם לראג'ה קזבלנקה את סעיף השחרור שלו.
ב-24 באוגוסט שב ווארדה לכדורגל הקפריסאי כשסגר בדוקסה. רק ששוב לא ערך בקבוצתו החדשה אימון אחד. למעשה לא נחת כלל באי השכן. לטענת המועדון, אשרת הכניסה שלו לא הוסדרה. לטענת השחקן, הוא פשוט "חווה התקפי חרדה".
ווארדה מוצג בפארקו המצרית
התחנה הבאה של הקשר המצרי: אסתקלאל האיראנית. עלי חאטייר, הבעלים של המועדון, הצהיר כי הוא "הרכש הכי נוצץ שלנו". בפועל כעבור מספר ימים, הוא שינה את דעתו. "הבעלים של דוקסה היה גם הסוכן שלו. הוא רצה לשלם לשחקן 140 אלף אירו ולמכור לנו אותו ב-250 אלף", רתח חאטייר. "למעשה לקחת כסף לעצמו ולעבור על החוק".
ב-20 בספטמבר, לפני יומיים, הוא מצא שוב בית חדש - הפעם במולדתו, כשחתם בפארקו לשנה אחת. הוא שוב הוצג והצטלם עם חולצת המועדון, עכשיו רק נותר לראות אם גם ישחק. או אולי שוב יחליף קבוצה, מי יודע?