משחקי שמינית גמר ליגת האלופות הגיעו לסיומם, כאשר אלופת אירופה ריאל מדריד ונאפולי האיטלקית הצטרפו לאינטר, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, צ'לסי, מילאן ובנפיקה. כעת כל שנותר לגלות הוא מה מצפה לנו בשלבי ההכרעה: מה יהיו המשחקים ואיך ייראה המסלול של כל אחת בדרך לגמר.
ביום שישי (13:00 שעון ישראל) תיערך הגרלת רבע גמר ליגת האלופות ומיד לאחר מכן גם הגרלת חצי הגמר, כך שתתבהר התמונה וניתן יהיה להבין מה יהיה המסלול אשר על כל קבוצה לעבור אם ברצונה להגיע לקרב על התואר ב-10 ביוני באיסטנבול.
3 צפייה בגלריה
גביע ליגת האלופות
גביע ליגת האלופות
הגביע עם האוזניים הגדולות מחכה בסבלנות
(צילום: AP)
בניגוד לכל ההגרלות הקודמות, החל מרבע הגמר ואילך אין יותר הגבלות כך שגם קבוצות מאותה המדינה יכולות לפגוש אחת את השנייה ואין כל מניעה שנזכה למפגשי ענק דוגמת ריאל מדריד נגד באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי מול צ'לסי או אפילו הדרבי המילנזי בין אינטר למילאן.
כזכור, בשמינית הגמר ריאל מדריד חלפה על פני ליברפול, מנצ'סטר סיטי עברה את לייפציג (עם 0:7 מהדהד במשחק הגומלין, בו כבש ארלינג הולאנד חמישייה), ההגנות של אינטר ומילאן עשו את העבודה מול פורטו וטוטנהאם בהתאמה, נאפולי הרשימה מול פרנקפורט ובנפיקה טיילה נגד ברוז'. באיירן מינכן עברה את פ.ס.ז' עם צמד ניצחונות וצ'לסי הזיעה לפני שגברה על דורטמונד, הודות ל-0:2 ביתי בגומלין.
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי
מי תרצה לפגוש אותה? מנצ'סטר סיטי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
שחקנ י ריאל עם הגביע
שחקנ י ריאל עם הגביע
שחקני ריאל והגביע בעונה שעברה
(צילום: gettyimages)
משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-11 וב-12 באפריל והגומלין ייערך כעבור שבוע. חצאי הגמר ייערכו ב-9/10 במאי וכעבור שבוע משחקי הגומלין. הגמר, כאמור, יתקיים ב-10 ביוני באיסטנבול, באותו אצטדיון שאירח את ליברפול ומילאן בקרב על התואר הבלתי נשכח ב-2005.
פורסם לראשונה: 23:57, 15.03.23