אנדריק, החלוץ הברזילאי בן ה-16 שמצופה להיות אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי בעוד כמה שנים, חתם לפני כשבועיים בריאל מדריד עבור 60 מיליון אירו. הוא ימשיך לשחק בקבוצתו פלמייראס עד 2024, אז יהיה בן 18, ורק אז יעבור לבלאנקוס. זה מכיוון שחוקי פיפ"א קובעים כי רק בגיל 18 אפשר להעביר שחקנים ממדינה למדינה.
אנדריק היה מבוקש מאוד במספר קבוצות ענק. ברצלונה הייתה מעוניינת בו אך ירדה מהפרק כשהמרוץ להחתמתו התחמם, גם צ'לסי ניסתה לשים את ידה על היהלום והמנהל המקצועי של פ.ס.ז' לואיס קאמפוס אפילו טס לברזיל על מנת לנסות לסגור עסקה.
3 צפייה בגלריה
אנדריק
אנדריק
בחר בריאל מדריד. אנדריק
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
אנדריק
אנדריק
(צילום: רויטרס )
בריאיון ל'מארקה', סיפר אנדריק למה בחר דווקא באלופת אירופה: "ריאל מדריד היא קבוצה גדולה מאוד, ו-ויני (ויניסיוס) שלח לי הודעה ונתן לי תקווה. גם כריסטיאנו (רונאלדו), שהוא המודל לחיקוי שלי, שיחק בריאל מדריד. זאת הסיבה שבגללה בחרתי בריאל מדריד ואני חושב שזאת ההחלטה הנכונה. אלוהים תמיד היה איתי והוא אמר לי שזאת הדרך הנכונה".
אנדריק תמיד הצהיר שהאליל הכי גדול שלו הוא כריסטיאנו רונאלדו. עד כמה הוא מעריץ את רונאלדו? ובכן, הנער החליט שכמו הפורטוגלי הוא לא יעשה קעקועים, בניגוד למקובל בקרב הכדורגלנים הצעירים.
אנדריק גם הסביר על החברות ארוכת השנים עם ויניסיוס: "(הוא העניק לי) המון עצות. אני אפילו לא יכול לדבר עליהן כאן כי יש כל כך הרבה מהן, אם הייתי מספר אז הייתי נשאר פה להרבה זמן, אני אשמור אותן לעצמי. הוא לא נתן לי עצות רק עכשיו, אלא במשך כל חיי. הוא חבר שלי ואני חושב שהחברות שלנו תימשך לעוד הרבה שנים. אני מקווה שאני יוכל להחליף איתו הרבה מסירות ולכבוש הרבה שערים".
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
יהיה המדריך של אנדריק? ויניסיוס
(צילום: רויטרס)
בשנים האחרונות ריאל מדריד עובדת קשה מאוד בלהחתים כישרונות ברזילאים צעירים טרם הפריחה שלהם - ויניסיוס נרכש מפלמנגו עבור 45 מיליון אירו כשהיה בן 16 ורודריגו נרכש מסנטוס עבור 40 מיליון אירו כשהיה בן 17. שניהם היום הם מכוכבי ההתקפה הגדולים בעולם, כך שאין ספק שאנדריק מגיע למקום הנכון ובזמן הנכון.
אנדריק משחק בקבוצה עד גיל 20 של פלמייראס, ומאז שניימאר היה בגילו, לא היה ברזילאי כה מוכשר שריכז עניין גדול כל כך. העמדה העיקרית שלו היא חלוץ מטרה אך הוא יכול לשחק גם בכנפיים. הוא ניחן בדריבל מרשים, טיפול נהדר בכדור וגם מספק מספרים. העונה כבש שלושה שערים והוסיף בישול אחד במדי הקבוצה הבוגרת, וזה כשהוא שיחק 103 דקות בלבד בשבע הופעות.