שחקני נבחרת ישראל שגיב יחזקאל ורמזי ספורי החליטו ביחד עם קבוצתם הטורקית אנטליהספור לא להיכלל בסגל במשחק אתמול (שבת) נגד גזיאנטפ (אנטליהספור הפסידה 1:0), זאת לאחר שהתאחדות הכדורגל הטורקית החליטה לקיים דקות דומייה בכל האצטדיונים "לזכר קורבנות המתקפה של צה"ל בפלסטין", כפי שהגדירו זאת בהודעה הרשמית, ללא אזכור של ישראל והטבח שביצע חמאס בעוטף עזה.
המאמן נורי שהאין, אקס בורוסיה דורטמונד, לא מתכנן לוותר על השניים - שהצטרפו הקיץ לקבוצתו מהפועל באר-שבע - והבהיר להם כי הם ישובו לאימונים לקראת המשחק הקרוב, מול קבוצתו של עדן קארצב בשאקשהיר. קודם האחרונה תתארח היום (19:00) אצל סמסונספור, וכרגע לא ברור אם הקשר הישראלי ייכלל בסגל.
1 צפייה בגלריה
יחזקאל וספורי
יחזקאל וספורי
יחזקאל וספורי
(צילום: עוז מועלם )
יש לציין כי יחזקאל התאקלם מצוין בטורקיה והוא מאוד מוערך על ידי שהאין. שחקן הכנף הישראלי פתח בכל שלושת המשחקים של קבוצתו לפני המפגש עם גזיאנטפ, וכבר תרם שני שערים ובישול. ספורי שותף רק מהספסל עד כה.
כזכור, במהלך השבוע פורסמה אזהרה מטעם המטה ללוחמה בטרור על כך שישראלים צריכים לעזוב את טורקיה במהרה. קארצב וים מדר שמשחק בפנרבחצ'ה בכדורסל אינם מתכוונים לעזוב, אך עתידם של יחזקאל וספורי לא ברור. אנטליה היא עיר רגועה ועמוסת תיירים, אולם לאחר שלא הסכימו להגיע למשחק האחרון, השניים סומנו ויצטרכו לקבל החלטה על בסיס רמת הביטחון שלהם ושל בני משפחותיהם.