המשחק בין ברצלונה ליובנטוס בגביע גמפר אמור היה להיות חגיגה גדולה בה הוצגו שחקני הסגל של בארסה לעונה הבאה. אבל אחרי העזיבה המרגשת של לאו מסי הרגשות הטעונים וחוסר הוודאות האפילו על ההכנות.
3,000 האוהדים שהגיעו לאצטדיון יוהאן קרויף התעסקו יותר בכוכב הארגנטינאי שעזב מאשר בשחקני הרכש החדשים והקריאות "מסי, מסי" שנשמעו כמעט בכל רגע העידו על כך היטב. בסופו של דבר האוהדים המעטים שהורשו להיכנס בשל הגבלות הקורונה ראו את קבוצתם מביסה 0:3 את הביאנקונרי משערים של הרכש החדש ממפיס דפאי (3), הדני מרטין בריית'ווייט (46) וריקי פוץ' (92).
3 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי חוגג
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אלבארו מוראטה מול יוסוף דמיר
אלבארו מוראטה מול יוסוף דמיר
אלבארו מוראטה מיובנטוס מול יוסוף דמיר מברצלונה
(צילום: AFP)
מאמן ברצולנה, רונאלד קומאן, אמר: "למרות העזיבה של מסי, אנחנו מאוד נרגשים עם הסגל שיש לנו ועם ההחתמות שעשינו. השחקנים הצעירים שעולים לקבוצה הראשונה מעידים על כך שיש לה עתיד גדול ואנחנו משוכנעים שנספק הנאה רבה. עם הרבה עזרה, עבודה והקרבה נגיע למקסימום. אנחנו יודעים איזו מחויבות היא זו לייצג את המועדון הזה".
אחרי עזיבתו של מסי קיבל סרחיו בוסקטס את סרט הקפטן. הספרדי הוותיק אמר: "זה כבוד לשמש כקפטן במועדון הכי טוב בעולם. יש לי דוגמאות נהדרות מהעבר כמו קרלס פויול, צ'אבי ומסי ואנסה להתעלות לרמה שלהם. תודה למסי על שלקח את ברצלונה לטופ ועשה איתה היסטוריה. התודה שלנו אליו נצחית ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר. עכשיו מתחילה עונה חדשה עם התלהבות חדשה ונילחם עבור האוהדים שלנו, אנחנו זקוקים להם יותר מתמיד".

תיקו 0:0 בין ריאל מדריד למילאן

ריאל מדריד ומילאן סיימו משחק הכנה נוסף בתיקו 0:0. בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הרשימו איסקו וגארת' בייל, שלא קיבלו קרדיט אצל המאמן הקודם זינדין זידאן והיו אמורים לעזוב. הוולשי גם החטיא פנדל.
3 צפייה בגלריה
גארת' בייל בין סנדרו טונאלי ודוידה קלבריה ממילאן
גארת' בייל בין סנדרו טונאלי ודוידה קלבריה ממילאן
גארת' בייל בין סנדרו טונאלי ודוידה קלבריה ממילאן
(צילום: AFP)
שחקן הרכש של ריאל מדריד, דויד אלאבה, הגיב: "משחק הבכורה היה חיובי מאוד ויעברו עד כמה שבועות עד שאתאקלם לגמרי, אבל אני מרגיש טוב מאוד. אני חושב שהמאמן יודע שאני יכול לשחק במספר עמדות. האווירה במדריד טובה מאוד, אני עדיין מחפש בית ולומד להכיר את העיר".
אלופת איטליה, אינטר, ניצחה 0:2 את פארמה משערים של מרסלו ברוזוביץ' ומתיאס וסינו.