מילאן מהמקום הראשון בסרייה A תארח מחר (ראשון, 21:45) את יובנטוס מהמקום השלישי לקרב ענקיות באיטליה. לצערה, השוער מייק מניאן הורחק במחזור הקודם ושוער המשנה מרקו ספורטיילו פצוע, ועל כן בין הקורות יוצב אנטוניו מיראנטה בן ה-40, שיפתח במשחק ליגה לראשונה זה שנתיים.
למעשה, בגיל 40 ו-106 ימים, יהפוך האיטלקי לשוער המבוגר ביותר להופיע במשחק של מילאן נגד יובנטוס בעידן שלוש הנקודות. הוא הצטרף למילאן כשחקן חופשי באוקטובר 2021, אך טרם רשם הופעה במדיה.
1 צפייה בגלריה
אנטוניו מיראנטה
אנטוניו מיראנטה
מקבל הזדמנות חדשה בגיל 40. מיראנטה
(צילום: Sabattini/Getty Images)
המשחק הקרוב יהיה מיוחד עבור מיראנטה, שכן הוא התחיל את הקריירה שלו בגברת הזקנה, וחתם על חוזהו בקבוצה הבוגרת לפני 20 שנה. מאז הוא רשם הופעות במדי שש קבוצות, ומילאן תהיה השביעית. בקריירה שלו השיג מיראנטה לא מעט: הוא הגן על השער של פארמה ובולוניה, ועמד בין הקורות של רומא בליגת האלופות. הוא כמעט פרש בגיל 33 בגלל בעיה בלב, אבל לא ויתר, ומחר הוא יקבל סוף סוף הזדמנות לשמח את אוהדי הרוסונרי.
אגב, מילאן מסתדרת לאחרונה במשחקים נגד יובנטוס. היא ניצחה בשני המפגשים הקודמים, לא ספגה בשלושת המפגשים האחרונים, ולא הפסידה בחמשת המפגשים האחרונים. כוכב יובנטוס דושאן ולאחוביץ' לא כבש ב-370 דקות האחרונות שלו בסן סירו, הכי הרבה זמן עבורו ללא שער בכל האצטדיונים באיטליה.