חזינו בלא מעט דרמות לאורך השנים בליגת האלופות. גדולות יותר, גדולות פחות. כזו כמו שנראתה אתמול (רביעי) בוונדה מטרופוליטנו, ספק אם מישהו האמין שבכלל יכולה להתקיים. אתלטיקו מדריד הודחה מליגת האלופות, אחרי 2:2 ביתי מול באייר לברקוזן, אבל התיקו הוא רק תמצית הסיפור.
הכישלון העצום הפך לדרמטי לאור העובדה שבדקה ה-99 - ואחרי שכבר השופט שרק לסיום - קיבלה אתלטיקו פנדל (הודות להתערבות ה-VAR) שהיה יכול להעניק לה ניצחון מטורף. יאניק קראסקו ניגש בתקווה לכבוד ולהעביר את ההכרעה לשבוע הבא, אך לא הצליח להכניע את לוקאש הרדצקי. סאול נעצר על ידי המשקוף בכדור החוזר וריבאונד נוסף של ריניילדו נבלם על קו השער. הקולצ'ונרוס סיימו את דרכם בצ'מפיונס בצורה הכי אכזרית שיש.
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד
ויטסל ושחקני אתלטיקו לא מאמינים שזה קורה להם
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד
גריזמן מתקשה לעכל את ההחמצות בשניות הסיום
(צילום: EPA)
"זה הסיום הכי משוגע שחזיתי בו", טען אחד שכבר ראה הכל בשנים האחרונות, השדר הבכיר של "לה ליגה" פיל קיטרומילידיס. "הם מתו, נולדו ומתו בדקה. דייגו סימאונה כבר השלים עם ההדחה וירד לחדר ההלבשה, ואז השופט נתן לו פנדל. החיים חזרו ונעלמו לאתלטיקו תוך שניות".
ב"מארקה" כתבו: "זו הדרך הכי אכזרית שיש לעוף מהצ'מפיונס. אתלטיקו מדריד נכנסה לספרי ההיסטוריה, רק בפן השלילי. סיום פשוט בלתי יאומן אחרי המשקוף של סאול והבעיטה של ריניילדו. כל אחד מהם היה יכול להיות גיבור וסיים כנבל".
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד
"ליגת האלופות לא בשבילי". סימאונה
(צילום: רויטרס)
ומה ב"אס" המדרידאי אמרו על שברון הלב? "ההדחה של אתלטיקו מדריד היא האכזרית ביותר שיש. הם לא הצליחו לנצח אחרי דקות עוצרות נשימה. אכזרי להחריד. הפאניקה הייתה מטורפת. זה ישפיע על השחקנים בתקופה הקרובה".
"זו מכה קשה, לא ציפינו לזה, אבל זה קרה", הודה בסיום מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה. "ליגת האלופות לא עושה לי טוב, היא כנראה לא בשבילי. ועדיין, יש שתי דרכים להמשיך מכאן: או שאתה נמצא בצד של הקורבן או בצד של החזק".
גם ב"מארקה" מתקשים להאמין
על קראסקו, שהחמיץ את הפנדל, אמר המאמן: "הוא שיחק משחק נהדר, חזר לרמה שלו. יש דברים טובים ברגע הקשה הזה ואנחנו צריכים להמשיך להילחם".
השוער יאן אובלק כאב גם הוא: "דרך מאוד אכזרית להיות מודחים, אבל זה הכדורגל. מה אני יכול להגיד, עשינו הכל כדי לנצח, אבל המשחקים הקודמים הרסו לנו את זה. להגיד שאני רק מאוכזב זה אנדרסטייטמנט".