אירוע חריג נרשם אתמול במהלך ה-0:1 של ברצלונה על פורטו בליגת האלופות: היהלום בן ה-16 של בארסה, לאמין ימאל, יצא מהמגרש בדקה ה-71 לעבר חדר ההלבשה והשאיר את קבוצתו במשך תשע דקות ב-10 שחקנים. הסיבה, כך מסתבר: השחקן לא הרגיש טוב והיה צריך ללכת לשירותים.
"כבר לפני המשחק הוא אמר לנו שהוא חולה", סיפר מאמנו צ'אבי, "ניצלתי הפסקה במשחק כדי להגיד לו להזדרז לשירותים. הוא הלך ואמרו לי שלא יוכל לחזור, אז ביצעתי חילוף".
3 צפייה בגלריה
לאמין ימאל
לאמין ימאל
השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. ימאל
(צילום: Patricia DE MELO MOREIRA / AFP)
3 צפייה בגלריה
לאמין ימאל
לאמין ימאל
תקרית חריגה. ימאל
(צילום: REUTERS/Pedro Nunes)
ימאל חגג 16 ביולי האחרון והוא השחקן הכי צעיר ששיחק בברצלונה בליגה ובליגת האלופות. הוא גם הפך לשחקן הכי צעיר ששיחק בנבחרת ספרד, והכובש הכי צעיר בתולדותיה. רק בתחילת השבוע הוא חתם במועדון עד 2026, וזה יוארך כשימאל יגיע לגיל 18. סעיף השיחרור שהוצמד לו הוא מיליארד אירו.
אגב, עבור ברצלונה מדובר בניצחון חוץ שני ברציפות בליגת האלופות, רצף שלא נראה בקטאלוניה מאז 2020 -עונתו האחרונה של לאו מסי במועדון. כובש שער הניצחון, פראן טורס, אמר בסיום: "בכדורגל צריך לנצל את הטעויות של היריב וזה מה שעליי לעשות בדקות שאני מקבל".
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
100 משחקים על הקווים של ברצלונה. צ'אבי
(צילום: AP Photo/Luis Vieira)
"המחצית הראשונה הייתה די טובה, בשנייה לא שלטנו וסבלנו", הוסיף צ'אבי, במשחקו ה-100 כמאמן ברצלונה. "היו דיבורים לפני המשחק על 'שדים' שיש לנו במשחקי חוץ בליגת האלופות. נפטרנו מכמה מהם. ניצחנו קבוצה אירופית גדולה באצטדיון שלה".
הבשורות הפחות טובות מבחינתה של ברצלונה: רוברט לבנדובסקי ספג מכה בקרסול ונפצע, אבל לדברי צ'אבי הוא ככל הנראה יהיה כשיר למפגש מול גראנדה ביום ראשון בליגה הספרדית.