אפילו יורגן קלופ ירד מכר הדשא בבושת פנים. ככה זה כשליברפול רשמה אתמול (שבת) תצוגת נפל נוספת, והובסה 3:0 על ידי ברייטון, במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין. הקבוצה של המנג'ר הגרמני רשמה הפסד שני ברציפות ושלישי ברצף ללא ניצחון בכל המסגרות.
"אני מתוסכל מאוד. ברכות לברייטון, ששיחקה משחק נהדר מול יריבה רעה", אמר קלופ ללא פילטרים בסיום. "היינו ממש לא טובים היום ואני לא יכול לזכור שלב טוב, כמה דקות טובות, כלום. ניסינו לעזור לשחקנים עם כמה שינויים של המערך, אבל כלום לא עבד. זו אחריות שלי. זה נראה קל מדי עבור ברייטון, לא היה לנו שום ארגון במשחק".
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ מאמן ליברפול
יורגן קלופ מאמן ליברפול
נותר לו רק להתנצל. קלופ
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
(צילום: AP)
כשנשאל איך אפשר לתקן את המצב אליו נקלעה ליברפול, אמר קלופ: "על ידי ארגון. לשחק יותר טוב מזה יהיה קל כי זו באמת נקודה נמוכה. אני לא זוכר משחק יותר גרוע שלנו מזה. לא הרגשתי כלום חריג לפני המשחק הזה. לא האמנתי שזה מה שיקרה".
וזה לא רק זה. קלופ טען כי "זה המשחק הכי גרוע שלי. לא בליברפול, בכלל. אנחנו מודאגים מאיך שאנחנו נראים בתקופה הזאת. אנו צריכים להיות יותר יצירתיים עם האופציות שיש לנו כרגע בסגל. אין שום סיבה שנראה ככה".
3 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
הפנים אומרות הכל. שחקני ליברפול בסיום המשחק
כאב-ראש, כאב-ראש, כאב-ראש
(צילום: AP)
האדומים בעטו רק שש פעמים לשער של השחפים, הנתון הנמוך ביותר שלהם במסגרת הליגה מזה יותר משש שנים. ליברפול תשלים בשלישי את משחקה החוזר בגביע האנגלי מול וולבס ותפגוש בשבת את צ'לסי במסגרת הפרמייר-ליג. אבל בינתיים היא עמוק במקום התשיעי, 14 נקודות פחות מהמוליכה ארסנל.

"שום דבר לא עבד מההתחלה ועד הסיום"

"מה השתבש? הכול, שום דבר לא עבד מההתחלה ועד הסיום", הודה קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון. "ברייטון הייתה טובה מאיתנו בכל חלק של המשחק. זו נקודת שפל עבורנו. אנחנו צריכים להישאר ביחד. זה רגע קשה, אבל אנחנו צריכים להישאר ביחד ולנסות לשנות את הדברים במהרה. לא היה דבר אחד שלא עבד, אלה דברים גדולים שלא עבדו. אני לוקח אחריות וגם שאר החברים שלי. זו כנראה ההופעה הכי גרועה שלנו תחת יורגן קלופ, אני לא זוכר הופעה חלשה יותר, זה יום קשה במיוחד".
על התחושות בחדר ההלבשה, אמר הנדרסון: "התחושות לא טובות, אנחנו בדיכאון ועם ביטחון נמוך מאוד, האנרגיה נמוכה מאוד, הכול. אנחנו לא יכולים לרחם על עצמנו, אנחנו צריכים להמשיך להילחם ואני מקווה שנוכל לשנות את הדברים בשלב מוקדם. ברור שהמצב מאכזב, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".
גם התקשורת, כצפוי, לא ריחמה על ליברפול. שחקן הקבוצה בעבר והפרשן בהווה, ג'יימי קארגר, תקף: "ליברפול גרועה מבחינה הגנתית לא פחות מכל אחת אחרת מהפרמייר-ליג כרגע. למרבה המזל יש לה את השוער הטוב ביותר, שבזכותו הם לא נמצאים במקום גרוע יותר".
"השחפים ריסקו את קלופ בדרך לשלוש נקודות", נכתב ב"דיילי מייל" לאחר המשחק. ב"מירור" הוסיפו: "האדומים הצלויים. ליברפול קרסה לתוך המשבר בזמן שקלופ התקשה מול ברייטון החזקה".
ג'יימס פירס מ"האתלטיק", סיכם את כל מה שכולם יודעים כעת: "העונה האומללה של ליברפול צונחת לעומקים חדשים. עד לאן? מי יודע".