לא רק יורגן קלופ יעזוב בקיץ את ליברפול, אלא גם עוזרו: פפ ליינדרס ההולנדי. כעת מסתבר שליינדרס זכה לג'וב מעניין, כשמונה למאמנה החדש של רד בול זלצבורג.
ליינדרס בן ה-41 החל את דרכו במחלקות הצעירות של פ.ס.וו איינדהובן ובשנים 2006-2014 עבד כעוזרם של כמה מאמנים בפורטו. אחר כך הצטרף, כאמור, לקלופ בליברפול. בינואר 2018 הוא מונה למאמן ניימיכן, אך סיים את דרכו בקבוצה בסיום העונה ועשה את הדרך בחזרה לאנפילד.
1 צפייה בגלריה
פפ ליינדרס
פפ ליינדרס
פפ ליינדרס
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
ליינדרס יחליף בתפקיד את אונור צ'ינל, שככל הנראה לא יצליח להוביל את הקבוצה לתואר. כרגע שטורם גראץ מוליכה על פני זלצבורג בהפרש של שתי נקודות והיא תארח את אוסטריה קלגנפורט במחזור הסיום - כשניצחון יעניק לה את הצלחת. זלצבורג תקווה למעידה של גראץ ואז ניצחון על לאסק לינץ יעניק להם אליפות 11 ברציפות.
גלוך הוא כמובן אחד השחקנים הבכירים של זלצבורג, ולא מן הנמנע כי יעזוב אותה בקיץ. אתר "טרנספרמרקט" פרסם לפני חודשיים את רשימת 11 השחקנים המבוקשים ביותר עד גיל 21, שאינם משחקים עדיין באחת מחמש הליגות הגדולות אירופה (אנגלית, ספרדית, איטלקית, גרמנית וצרפתית). גלוך, בטוח שלא תופתעו, תפס לעצמו מקום של כבוד באותה רשימה (שמיני).
מופע של אלופה: 0:5 נפלא לריאל על אלאבס
(ONE)

קשר רד בול זלצבורג מדורג שמיני עם שווי שוק של 20 מיליון אירו. בפסגה ניצב אנדריק, שחקנה הברזילאי של פלמייראס שיעבור בקיץ לריאל מדריד, עם שווי של 45 מיליון אירו, בדיוק כמו ז'ואאו נבס ואנטוניו סילבה הפורטוגלים שבמקומות 2-3.
זו, כאמור, לא הרשימה היחידה בה נכלל גלוך. בינואר האחרון, באתר "90min" הבריטי, בחרו בישראלי כאחד מ-15 ילדי פלא ש"כדאי לשים אליהם לב" בשנה הקרובה. כעבור פחות מחודש היה זה תורו של "ultimoumo" האיטלקי - שם סומן היהלום הצעיר כאחד מ-50 הכישרונות הצעירים המבטיחים של 2024.