מנצ'סטר יונייטד רשמה אמש (שלישי) ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, כשניצחה בביתה 0:3 את בורנמות'. מרקוס רשפורד כבש את השער האחרון במשחק והשלים ארבעה שערים בארבעה משחקים מאז שהקבוצה חזרה מפגרת המונדיאל, וכשמוסיפים לכך את היכולת המצוינת שלו בדקות בהן שיחק במדי נבחרת אנגליה בטורניר, מסתמן כי בגיל 25 הוא סוף-סוף בדרך להגשים את מה שציפו ממנו להיות.
המגן השמאלי לוק שואו, אחד משלושת המועמדים לתואר שחקן חודש דצמבר של הקבוצה ביחד עם רשפורד וקאסמירו (הם גם שלושת השחקנים שכבשו אמש), אמר אחר המשחק כי "האמונה והביטחון" חזרו לאולד טראפורד.
2 צפייה בגלריה
לוק שואו
לוק שואו
"אנחנו בדרך הנכונה". שואו
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד
מרקוס רשפורד
ארבעה שערים בארבעה משחקים. רשפורד
(צילום: EPA)
"אנחנו בדרך הנכונה", אמר שואו אחרי המשחק. "עדיין יש הרבה מה לשפר אבל דברים נראים כרגע ממש טוב. אנחנו מרגישים שהביטחון והאמונה חזרו, ואפשר להרגיש את זה, לא רק על השחקנים והצוות, אלא גם באצטדיון ובקרב האוהדים. אני מקווה שהם נהנים מהרגע אבל אני מרגיש שהטוב ביותר עוד לפנינו".
יונייטד נשארה במקום הרביעי בטבלת הפרמייר-ליג, אך כעת היא עם אותו מספר נקודות כמו של ניוקאסל השלישית (35) ועם משחק אחד פחות. חשוב מכך, היא פתחה פער של חמש נקודות על פני טוטנהאם החמישית, שהפסידה 2:0 לאסטון וילה ביום ראשון.
במשחק הליגה הקרוב שלה, תארח את יונייטד את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. כזכור, בפעם האחרונה שהן נפגשו זה נגמר בתבוסה 6:3, אך במידה וסיטי תאבד מחר (22:00) נקודות מול צ'לסי, ניצחון של האדומים בדרבי יעלה אותם למקום השני על חשבון היריבה המרה.
בהיבט השלילי עבור יונייטד, דוני ואן דה בייק, שקיבל אמש הזדמנות נדירה בהרכב, נפצע במהלך המחצית הראשונה והוחלף. "אנחנו צריכים לחכות 24 שעות, אבל זה לא נראה טוב", אמר על הקשר ההולנדי המאמן אריק טן האח בסיום המשחק.