מנור סולומון מצא בית חדש בפרמייר-ליג - כך מדווח הערב (ראשון) העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו. על-פי הפרסום הקשר הישראלי יעבור בדיקות רפואיות ביום שלישי ויחתום ל-5 שנים בקבוצה הלונדונית בכפוף לאישור פיפ"א.
כזכור, במאי האחרון הודיעה פיפ"א רשמית כי היא מאריכה בשנה אחת את התקנה לפיה שחקנים המשחקים בליגות באוקראינה ורוסיה יוכלו לשחק בליגות אחרות, גם אם הם מחויבים בחוזה לקבוצות באותן מדינות.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
תחנה חדשה בכדורגל האנגלי. סולומון
(צילום: Matthew Childs \ reuters)
סולומון - שעבר בזכות אותה תקנה של פיפ"א לפולהאם בתחילת העונה האחרונה - עורר עניין בעוד קבוצות, ובעקבות העובדה שהקוטג'רס לא השלימו את רכישתו משחטאר, שחקן ההתקפה היה יכול לעבור לכל קבוצה שיחפוץ. טוטנהאם, לפחות על-פי הדיווח, לבסוף זכתה ביהלום הישראלי.
בפולהאם, יש לציין, סיפק סולומון 5 שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות. השיא הגיע בחודש פברואר האחרון, אז כבש הישראלי את שער הבכורה שלו באנגליה, והחל ברצף מדהים במהלכו הרשית בארבעה מחזורים רצופים והוסיף עוד שער אחד במסגרת הגביע האנגלי - מה שהעלה את קרנו באופן משמעותי.
2 צפייה בגלריה
טוטנהאם לידס
טוטנהאם לידס
החברים החדשים של סולומון?
(צילום: Reuters/Lee Smith)
סולומון עובר לטוטנהאם אחרי עונת שפל אותה סיימה הקבוצה במקום השמיני, וללא אף כרטיס למפעלים האירופים. במהלך העונה נפרדו ה"תרנגולים" מהמאמן אנטוניו קונטה, לא לפני שמתח ביקורת מאוד בוטה על המועדון והשחקנים ("לא משחקים בשביל משהו חשוב מבחינתם, הם לא רוצים לשחק תחת לחץ ומתח. ככה קל מבחינתם, זה כל הסיפור של טוטנהאם").
אמנם מדובר במועדון עם מסורת מכובדת בפרמייר-ליג, אולם לצד זכייה בשמונה גביעי המדינה (האחרון ב-1991), הסתפקה הקבוצה בזכייה בשתי אליפויות בלבד, אי שם בשנים 1951 ו-1961. הכוכב הגדול של הקבוצה בשנים האחרונות הוא כמובן הארי קיין, שלאחרונה דווח כי הוא בדרך הבטוחה לבאיירן מינכן.