זה היה צפוי וכעת זה רשמי: ארלינג הולאנד, כוכבה של מנצ'סטר סיטי, נבחר היום (שבת) לשחקן העונה בפרמייר-ליג. הולאנד הוליך את סיטי לאליפות מרשימה (החמישית שלה בשש השנים האחרונות), תוך כדי שהוא שובר את שיא השערים לעונה אחת בפרמייר-ליג בכל הזמנים.
החלוץ הנורבגי בן ה-22 נקנה הקיץ מבורוסיה דורטמונד, ובעונתו הראשונה בפרמייר-ליג הפך, כאמור, לשחקן היסטורי. הוא הפך לשיאן הכיבושים לעונה אחת באנגליה בעידן הפרמייר-ליג עם 36 שערים (ב-35 משחקים), ויש לו עוד משחק אחד לשפר את הנתון המטורף הזה.
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
שחקן היסטורי. הולאנד
(צילום: EPA/PETER POWELL)
בנוסף, כבש הולאנד 12 שערים העונה בליגת האלופות (מלך השערים), 3 בגביע האנגלי ועוד שער אחד בגביע הליגה. המאזן הבלתי נתפס: 52 שערים ב-51 משחקים.
הולאנד היה אחד ממספר מועמדים לזכייה בתואר, יחד עם חברו לקבוצה קווין דה בריינה, מרטין אודגור (ארסנל), הארי קיין (טוטנהאם), מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד), בוקאיו סאקה (ארסנל) וקירן טריפייר (ניוקאסל).
2 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
שיא מטורף. הולאנד
(צילום: AFP)
"זה לא ייאמן", אמר מאמנו, פפ גווארדיולה, לאחר שהנורבגי שבר את שיא הכיבושים. "וואו, כמה שערים חשובים הוא כבש בכדי לנצח לנו משחקים. הוא בן אדם נהדר וכל כך מיוחד. יבוא יום והוא בעצמו ישבור את השיאים שלו".