באיירן מינכן לא ידועה כקבוצה שנאלצת להתמודד עם בעיות משמעת בקרב שחקניה, ולא בדיוק זכורה תקרית משמעותית במועדון בשנים האחרונות. עם זאת, היום (שישי) דווח בתקשורת הגרמנית על כך שהבווארים לא מרוצים מהתנהלותו של סרג' גנאברי והחליטו להדיח אותו מההרכב לקראת המחזור הקרוב בבונדסליגה.
גנאברי, שלא בדיוק נמצא בשיאו בשבועות האחרונים, נסע בשבוע שעבר לשבוע האופנה בפריז. זה קרה לאחר התיקו מול ר.ב. לייפציג. בגרמניה פורסמו תמונות שלו מבירת צרפת כשהוא לבוש במותגי אופנה יקרים - מה שעורר את זעמו של המנהל המקצועי של באיירן חסן סאליחמיג'יץ', שתיאר את הסיפור כ"חובבני".
1 צפייה בגלריה
שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי
שחקן באיירן מינכן סרג' גנאברי
לא יפתח מול פרנקפורט. סרג' גנאברי
(AFP)
גנאברי אמנם פתח בהרכב מלו קלן במחזור שלאחר התיקו מול לייפציג, אך נראה לא טוב והוחלף במחצית. "הייתה לו הזדמנות מול קלן והוא לא היה כל כך טוב", אמר המאמן יוליאן נאגלסמן. "זה די ברור שהתקשורת שמה דגש גדול מאוד על הנסיעה שלו לצרפת".
נאגלסמן הבהיר כי מול פרנקפורט בשבת יפתח קינגסלי קומאן על חשבון גנאברי: "הייתה לנו שיחה טוב והסברתי לו איך אני רואה את הדברים. הסברתי שהחילוף מול קלן לא היה בגלל הנסיעה, אלא בגלל היכולת שהוא הציג. קומאן נראה טוב מאוד באימונים והוא זה שיפתח מול פרנקפורט".
באיירן מינכן תארח כאמור את פרנקפורט בשבת במסגרת המחזור ה-18 בבונדסליגה. האלופה הגרמנית רוצה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שסיימה את שני משחקיה האחרונים ב-1:1. הקבוצה של נאגלסמן מוליכה את הטבלה עם יתרון של שלוש נקודות על פני אוניון ברלין שבמקום השני.