הקרב על בריכות השחייה: בתי מלון וצימרים דורשים היתר לפתיחת בריכות ומתקני ג'קוזי, שהם בין האטרקציות האהובות על הישראלים. "לא נפתח אם לא יותר שימוש בבריכה, הציבור לא יבוא לנופש", אמר ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, "גם באילת, כשחוף הים קרוב, הציבור מעדיף בריכה".
ביום חמישי האחרון (30 באפריל), נערכה שיחה של גורמי ענף המלונאות והצימרים עם מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ובה הועלתה הדרישה. גורם בענף טען שללא חדרי האוכל ובריכת השחייה נותר רק השימוש בחדר - שלדעתו אינו אטרקטיבי, במיוחד בקיץ.
2 צפייה בגלריה
"בלי בריכה - הנופש לא יהיה אטרקטיבי"
"בלי בריכה - הנופש לא יהיה אטרקטיבי"
"בלי בריכה - הנופש לא יהיה אטרקטיבי"
(צילום: Shutterstock)
כזכור, הממשלה אישרה בשבוע שעבר פתיחת צימרים ומלונות עם חדרים צמודי קרקע, החל מה-1 במאי. חלק מהרשתות כבר הודיעו על כוונתן לחזור לפעילות, בעיקר במלונות הספא.
ישרוטל תפתח את רויאל גרדן באילת, בראשית במצפה רמון ומצפה הימים בראש פינה; פתאל תפתח את פלזה באילת, בירושלים ובטבריה ואת הורדוס בים המלח ובתל אביב; קבוצת נקש תפתח את סטאי כנרת, הריף באילת, מילוס ים המלח ובית בגליל. קבוצת אוליב תפתח כפרי נופש בכנרת, ורשת מטיילים תפתח 6 מלונות בגליל.
2 צפייה בגלריה
מלון סטאי כנרת
מלון סטאי כנרת
בינתיים, הבריכה והג'קוזי מחוץ לתחום. מלון סטאי כנרת
(צילום: אסף רוזן)
בתוך כך, נודע שישרוטל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ישראייר לחבילות נופש לאילת החל מסוף מאי. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, מסר כי "כדי להתניע את תנועת הנוסעים, מחיר הטיסה בחבילה תומחר בשקל".