4 צפייה בגלריה
מלון בורג' אל ערב
מלון בורג' אל ערב
קרוב מתמיד: חופשה בדובאי
(ספיריט)
חברת ישראייר מכריזה היום (א') על התחלת הפעלת הקו לדובאי ועל מכירת הכרטיסים החל מהיום. טיסת הבכורה תיערך בתאריך סמלי משהו 2.12.20, מאחר שהוא יום איחוד האמירויות המכונה "רוח האיחוד", המסמן את איחוד כל שבע האמירויות לאומה אחת.
מדובר בקו טיסות ישיר על בסיס יומי. מחיר טיסה בלבד יעלה החל מ-280 דולר. החברה תשווק גם חבילות הכוללות טיסות ולינה במלונות ברמת חמישה כוכבים, החל מ-499 דולר לאדם.
4 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
החל מ-280$ עבור טיסות לדובאי עם ישראייר
(shutterstock)
במהלך היום, הטיסות ייפתחו למכירה באתר החברה ובמערכות. הנוסעים יצטרכו להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 96 שעות לפני ההמראה. בכך מסתמן שישראייר תהיה חברת התעופה הישראלית הראשונה שתמריא אל היעד.
כתבות נוספות בנושא:
הודעה זאת מגיעה בתוך המירוץ המורגש מאוד בין חברות התעופה השונות על הכיס הישראלי לעבר היעדים באמירויות. בשבוע שעבר חברת ארקיע מיהרה להודיע על תאריך להפעלת הקו שלה, בתחילת ינואר עם שבע טיסות שבועיות גם כן, ובכך הפכה לחברת הישראלית הראשונה שהכריזה על פתיחת הקו תל-אביב - דובאי.
חברת התעופה הלאומית של האמירויות - איתיחאד, כבר נחתה בפועל בישראל והצהירה גם היא שתפתח קו. חברת פליי דובאי (Fly Dubai) ביקשה "סלוטים" (הקצאת חלונות זמנים לטיסות) וחברת אמירייטס הביעה נכונות לקו טיסות, טרם ברור מתי.

חשוב לציין כי מועדי הטיסות עדיין כפופים לאישורים סופיים. משך הטיסה לדובאי יהיה כשלוש שעות וחצי. מזג האוויר בדצמבר בדובאי אמור להיות אידיאלי - בזמן שבישראל חורפי וקר, ממוצע הטמפרטורות בחודש דצמבר עומד על 26 מעלות צלזיוס באזור זה.
ישראייר תציע חבילות של שלושה לילות כולל העברות למלונות ברמה של חמישה כוכבים "דה לוקס". כך למשל חבילה במלון "הילטון אל הבטור" או במלון "מריוט מרקיז" תעלה לאדם החל מ-499 דולר כאמור.
4 צפייה בגלריה
מטוס האיירבוס A320 של ישראייר
מטוס האיירבוס A320 של ישראייר
מטוס "השלום" המעוטר של ישראייר
(צילום: מוני שפיר)
"מיד עם חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות זיהינו התעניינות וביקושים גבוהים לחופשה בדובאי. הצלחנו להגיע לקשר עם רשתות של מלונות היוקרה בדובאי ולסגור חבילות שהתמורה למחיר היא מהגבוהות ביותר. התייר הישראלי ייחשף לחוויית חופשה שונה מכל מה שהורגל אליה עד עתה, אנו מזהים כי יותר ישראלים משנים את התוכניות שלהם כדי לצאת לחופשה בדובאי שעד לא מזמן הייתה בגדר חלום", אמר גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר.

טיסות פרטיות ראשונות לדובאי

גם חברת קאווה גרופ - המתמחה בארגון טיסות פרטיות, חבילות תמריץ יוקרתיות ונסיעות עסקיות - פתחה לראשונה נציגות בדובאי, אשר מצטרפת לנציגויות של החברה ברחבי העולם.
טיסות פרטיות ישירות ראשונות לדובאי יוכלו לצאת כבר בעוד חודש מהיום. הטיסות תצאנה במטוסי מנהלים לשמונה עד 12 נוסעים או מטוסי מנהלים גדולים יותר ל-49 נוסעים. "קאווה גרופ תוכל לשריין מקומות גם לאירועי שבוע האופנה הקרוב בדובאי", מסרו בחברה.
חבילות התמריץ היוקרתיות, שמציעה קאווה גרופ - מותאמת לנשות ואנשי עסקים וכוללות פגישות עם גורמים עסקיים ממגוון תחומים. חבילה לשבוע במחיר של 9,000 דולר לכל התקופה (6 לילות) תכלול: אשרת כניסה, טיסה פרטית משותפת, לינה במלון 5 כוכבים, שירותי VIP בנמלי התעופה, העברות ברכבי יוקרה, קוקטייל יוקרתי, ועידת עסקים אינטימית ומגוון סיורים.
חבילות לחופשת יוקרה לחמישה ימים (4 לילות) יעלו החל מ-8,000 דולר ויכללו: טיסות פרטיות משותפות, לינה במלון 5 כוכבים, שירותי VIP בנמלי התעופה, העברות ברכבי יוקרה, סיורים פרטיים ויום הפלגה ביאכטה.
גם חברת "ספיריט הפות עולם" מוציאה טיולי יוקרה לדובאי. החברה, בבעלות טלי יטיב, מתחילה החל מחודש נובמבר בחבילות ייחודיות לדובאי הכוללות - טיסות פרטיות, טיסה ישירה לדובאי ותיאום אישור כניסה מול הרשויות.
4 צפייה בגלריה
במרכז: טלי יטיב עם מנהל מלון מריוט דובאי, מנכ"ל הרשת בדובאי ומנהלת המכירות במלון
במרכז: טלי יטיב עם מנהל מלון מריוט דובאי, מנכ"ל הרשת בדובאי ומנהלת המכירות במלון
במרכז: טלי יטיב עם מנהל מלון מריוט דובאי, מנכ"ל הרשת בדובאי ומנהלת המכירות במלון
(אביב יטיב)
הטיסות הקרובות יהיו ב-12-17.11 במטוס פרטי הכולל 56 מושבי ביזנס ובהמשך בחנוכה 13-18.12. טיסה נוספת ב-3-8.12 תצא טיסה במטוס גדול יותר.
טלי יטיב, מנכ״לית ובעלים של ספיריט הפקות עולם אמרה: ״אנחנו נרגשים ושמחים להוציא את הטיסות לפועל, ובכך לתרום, ולסייע באופן ישיר לקידום היחסים העסקיים בין המדינות ובכך לחיזוק הקשר בין ישראל ואיחוד האמירויות, זו זכות ענקית".