4 צפייה בגלריה
היעד המבוקש והמסקרן קרוב להיפתח לכלל הישראלים
היעד המבוקש והמסקרן קרוב להיפתח לכלל הישראלים
היעד המבוקש והמסקרן קרוב להיפתח לכלל הישראלים
(צילום: shutterstock)
לאור הביקוש והעניין בדובאי, שרק הולך וגובר בעקבות חידוד נושא הוויזות לישראלים וכיעד כמעט היחיד (מבין שלושה) שאליו אנו יכולים לטוס כעת ללא צורך להיכנס לבידוד, ריכזנו את כל הפרטים והדילים שאתם חייבים להכיר.
בשלב זה, ההיצע כבר גדול מאוד ויש לא מעט חברות תעופה שמציפות את השוק עם טיסות ישירות ליעד החדש. החל מישראייר, ארקיע ואל על ועד החברות הזרות: פליי דובאי - שטיסה מסחרית שלה נחתה הבוקר (ה') בפעם הראשונה בנתב"ג ואיתיחאד. בנוסף, סוכני הנסיעות והספקים בענף מציעים מגוון של חבילות הכוללות טיסות, העברות ובתי מלון מהיפים שבדובאי.

האם ניתן להיכנס לדובאי בתחילת דצמבר ללא דרכון זר?

לפני המבצעים והמחירים, כמה מילים בנושא הוויזות - שהיה מעומעם עד כה. בתחילת השבוע חתם שר הפנים, אריה דרעי, על צו הכניסה לישראל, המתיר לאזרחי איחוד האמירויות להיכנס ארצה לתקופה של עד 90 יום ללא צורך באשרת כניסה (ויזה), דבר שיאפשר הדדיות גם בהגעת תיירים ישראלים לאיחוד האמירויות.
באופן רשמי, כניסת הצו לתוקף אמורה לארוך כ-30 יום אחרי החלפת אגרות רשמיות בין המדינות, אולם גורמים בישראל אמרו ל-ynet כי הגיעו להסכמות עם האמירותים כך שישראלים יוכלו להגיע לאמירויות כבר בתחילת חודש דצמבר בטרם הצו ייכנס לתוקף. "נוסעים ישראלים יצטרכו למלא טופס אינטרנטי לפני הגעתם למדינה וכניסתם תאושר", אמר גורם ישראלי.
4 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
פטור זמני מוויזות לישראלים - האם אכן יגיע בימם הקרובים?
(צילום: shutterstock)
ליתר דיוק עדיין לא נחתם הסכם סופי לפטור המדובר והמיוחל אך זה אמור להגיע בימים הקרובים. "ב-13.11.20 נחתם הסכם פטור הדדי מאשרות כניסה בין ישראל לאמירויות. בהודעת משרד החוץ נמסר כי יינתן פתרון ביניים לישראלים הטסים לאמירויות בטיסות הראשונות - לפני כניסת הפטור המלא לתוקפו. במהלך הימים הקרובים צפוי להתפרסם פתרון הביניים והנחיות לנוסעים על מנת שתתאפשר כניסתם לאמירויות, אומר ל-ynet גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר.
דבר נוסף שחשוב להדגיש הוא עניין הבידוד בהגעה לדובאי. כל הנכנסים בימים אלו ליעד נדרשים לעבור בדיקת קורונה עם נחיתתם ולהישאר בבידוד במלון עד לקבלת התשובות. לפי החוק בדובאי יש לשהות בבידוד 48 שעות עד לקבלת התוצאות אבל בשיחה עם סמנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ', ועם בלוגרי תיירות, הזמן הממוצע לקבלת התשובות עומד על בין שמונה ל-24 שעות. יש לקחת זאת בחשבון כאשר מתכננים טיול במקום, במיוחד אם הנופש הוא קצר.

חבילות נופש בסוף השבוע הראשון של חנוכה:

באתר קווי חופשה מציעים בחנוכה חבילה לסוף שבוע ארוך בתאריכים: 10-13.12.20, הכוללת ארבעה לילות, טיסות הלוך חזור עם פליי דובאי (כולל כבודה וטיפול בוויזת כניסה), העברות, ולינה במלון ברמת חמישה כוכבים, בעלות של החל מ-575 דולר ועד 799 דולר. העלות היא עבור אדם בחדר זוגי, על בסיס לינה וארוחת בוקר.
באשת טורס מציעים חבילת נופש הכוללת :טיסות עם אל על לסוף שבוע של שלושה לילות בתאריכים 10-13.12.20, במלון ברמת חמישה כוכביםELITE BYBLOS HOTEL - על בסיס לינה וארוחת בוקר בעלות של 650$ לאדם בחדר זוגי (כולל כבודה והעברות).
בישראייר מצאנו חבילות לדובאי בחנוכה הכוללות טיסות, העברות ולינה במלונות ארבעה או חמישה כוכבים, על בסיס ארוחת בוקר, בסוף השבוע 10-13.12.20. המחירים מתחילים מ-545 דולר לאדם בחדר זוגי במלון ברמת ארבעה כוכבים, דרך 632 דולר אדם במלון Hyatt ברמת חמישה כוכבים ועד 693$ במלון ברמה הגבוהה ביותר כמו Conrad dubai.
דובאי
באתר השטיח המעופף – שם נמסר כי הביקוש לנסיעות לדובאי עלה משמעותית בשבוע האחרון ומציף את המוקדים הטלפונים, יש חבילות לתאריכים 9-13.12.20 לארבעה לילות.
4 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
לא יקר ולא רחוק. נופש בדובאי
(צילום: shutterstock)
החבילות, שכוללות טיסות ישירות (כבודה של עד 23 ק"ג וטרולי עד 7 ק"ג), טיפול בוויזה, מיסי נמל, העברות ולינה במלון ברמת חמישה כוכבים כמו AVANI DEIRA HOTEL, יעלו החל מ-479 דולר לאדם.
בשטיח המעופף מציעים גם נציג מקומי שיוביל אתכם לאטרקציות במחירים במחיר 20-60 דולר לאדם שמזמין חבילה זו.
חבילות נופש שמציעה קבוצת אמסלם טורס בין התאריכים 8-12.12.20, לארבעה לילות, הכוללת טיסות, העברות, מלון ברמת ארבעה כוכבים וארוחת בוקר, תעלה החל מ-499 דולר. ישנה גם חבילה בתאריכים 9-13.12.20 בעלות של 975 דולר לאדם בחדר זוגי.
חברת פגסוס מציעה טיול מאורגן לאבו דאבי, דובאי ואמירות שרג'ה בין התאריכים 14 ל-20 בדצמבר. שישה לילות לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וחצי פנסיון, עולים 1,590 דולרים, כולל טיסות ותוכנית טיולים לכל יום.

טיסות בלבד:

אל על מטיסה לדובאי החל מ-13.12.20 החל מ-299 דולר לאדם. זהו מחיר של כרטיס במחלקת תיירים לא כולל כבודה ולא כולל הושבה (Lite), כרטיס במחלקת פרימיום יעלה החל מ-599 דולר, וכרטיס במחלקת עסקים החל מ-899 דולר לאדם.
ישראייר מציעים בחנוכה טיסה הלוך ושוב, לא כולל כבודה עם טרולי עד 8 ק"ג במחיר 280 דולר, או כולל כבודה בעלות של 480 דולר לאדם.
ארקיע מציעה טיסות החל מ-380 דולר הלוך ושוב בתאריכים 10-13.12.20, כולל כבודה עד 7 ק"ג ועד טיסות במחיר 500 דולר בתאריכים 17-20.12.20.
דובאי
אשת טורס משווקים טיסות אל על בלבד החל מ-399 דולר לאדם כולל כבודה.
בחברת הלואו קוסט פליי דובאי מצאנו כי בתאריכים 10-14.12.20 עלות טיסה עומד על 1,176 דולר.
בשטיח המעופף בחנוכה: 9-13.12.20 תעלה החל מ-399 דולר לאדם (המחיר כולל טיפול בוויזה, מיסי נמל, כבודה עד 23 ק"ג לבטן המטוס וטרולי 7 ק"ג) . בנוסף, ישנה אפשרות לטיסה בין התאריכים 10-17.12 במחיר 449 דולר לאדם לשהות של שבעה לילות בחנוכה.
אמסלם טורס מציעים טיסות ישירות החל מ-450 דולר לאדם, הלוך חזור בחנוכה. כולל טיפול בוויזה.

וישנם גם מבצעי בלאק פריידי שמשתלמים בעיקר למהירי החלטה:

בארקיע יצאו עם מבצעי בלאק פריידי לחנוכה, שנמכרים החל מהיום (ה') בשעה 10:00 בבוקר באתר החברה ויימשכו ל-72 שעות בלבד.
מצאנו חבילת בין התאריכים 10-13.12.20, טיסות נוחות היוצאות בשעת צהרים מת"א ויציאה מדובאי חזרה בשעה 15:55, כולל העברות ,לינה במלון Ramada By Wyndham Deira, בעלות: 280 דולר לאדם בחדר זוגי.
חבילה נוספת במסגרת מכירות הבלאק פריידי של ארקיע בחנוכה מצאנו במחיר 310 דולר. החבילה כוללת טיסות, העברות ולינה במלון Millenium Plaza Hotel Dubai.
4 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
מבט על דובאי מאי הדקלים המפורסם
(צילום: shutterstock)
ישראייר יצאה גם היא עם מבצעים לבלאק פריידיי שיהיו בתוקף עד מוצאי שבת או עד גמר המלאי, בתוכם: חבילה למלון הולידיי אין דובאי במחיר 545 דולר, על בסיס ארוחת בוקר והעברות בתאריכים 10-13.12.20.
באותם תאריכים מצאנו עם אותה חברה חבילה גם במחיר 641 דולר לאדם, למלון הילטון ברמת החמישה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר והעברות. ישנן חבילות יקרות או זולות יותר מאלו, תלוי ברמת המלון.
מבצע חם נוסף שייך לקבוצת החברות קווי חופשה, הדקה ה-90 ובליק תיירות, לבלאק פריידיי: 499 דולר לאדם בחדר זוגי כולל טיסות, העברות, נציג שמחכה בשדה, כבודה, טיפול בוויזה. הדיל יימכר מעכשיו ועד סוף השבוע הזה. המבצע הוא לכל דצמבר וינואר למהירי החלטה.

חבילה כשרה בדובאי למגזר הדתי

ויש גם חבילה למטיילים כשר עם חברת "כושר לקשרי טרוול" (Kosher Luxury Travel) שמציעה חופשה כשרה בכשרות בדץ "יורה דעה" עם שף מלונות ישרוטל רויאל ביץ איתן מזרחי.
בתאריכים 13-17.12.20 לארבעה לילות. בין החבילות המוצעות לחנוכה, מצאנו חבילה הכוללת טיסות, העברות ולינה במלון סופיטל jbr ברמת חמישה כוכבים, בעלות של 1,300 דולר לאדם בחדר זוגי. כולל סידורי ויזה ולינה על בסיס חצי פנסיון.
חבילה חנוכה נוספת: באותם תאריכים כוללת לינה בריזורט הספא פרמונט בפאלם, במחיר 2,250 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס לינה וחצי פנסיון. כולל טיסות והעברות.