הפוסט של אל על שמשך אש: חברת התעופה הישראלית התגאתה ביום ראשון בעמוד הפייסבוק שלה כי ניתן כעת לשחק רמיקוב בחלק ממטוסיה. "לראשונה בעולם רמיקוב באוויר!", נכתב בפוסט שפרסמה החברה. "מעתה לקוחות אל על יכולים ליהנות מהמשחק אשר נמצא במערכת הבידור במטוסי הדרימליינר שלנו. אל על חברת התעופה הראשונה בעולם אשר השיקה את המשחק במטוסיה". הפוסט זכה ליותר מאלף תגובות, רבות מהן כוללות ביקורת חריפה וזעם על החברה שנמצאת לאחרונה בכותרת בעיקר בשל ביטולי טיסות.
1 צפייה בגלריה
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
הפוסט של אל על
(מתוך עמוד הפייסבוק של אל על)
מתחילת השבוע בוטלו שמונה טיסות אל על, שלוש מהן היום – לווינה, לבריסל ולניס. בשבועות האחרונים מתבטלות מעת לעת טיסות של החברה בהתראה קצרה, זאת בשל סכסוך עבודה בין הטייסים להנהלה. המחלוקות בין הצדדים טרם נפתרו ולכן ניתן לצפות לביטולים נוספים. נזכיר כי לפנינו יומיים רגישים לפני חג השבועות שלקראתו מאות אלפי ישראלים צפויים לטוס לחו"ל.
באווירה המתוחה הזאת החליטו בחברה להודיע בחגיגיות על "יוזמה משותפת עם קודקוד וחברת Kinkajoo - מפתחת אפליקציית רמיקוב". לצד יותר מאלף לייקים ותגובות מפרגנות של חובבי רמיקוב, נכתבה גם כמות משמעותית של ביקורת שעשויה להעיד על ניתוק מצד הנהלת החברה.
"מצחיקים אתם", כתב אחד הגולשים. "לא מוציאים טיסות, מבטלים בלי התראה, שירות הלקוחות הגרוע בתעשייה, אבל היי, רמיקוב".
גולש אחר כתב: "אפשר להשיק בבקשה שינוי טיסה באתר/באפליקציה כמו רוב חברות התעופה בעולם? זה יעזור ללקוחות שלכם הרבה יותר מהרמיקוב".
גולשת אחרת הוסיפה: "קודם שהטיסה שלהם תצא לפועל. מה זה עוזר אם יש רמיקוב על המטוס והטיסה בוטלה?".
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
תגובות לפוסט של אל על על רמיקוב במטוסים
גולש אחר כתב: "אמור לטוס עוד יומיים ואין מענה אנושי. שולחים אותי לאתר ושם אין יכולת לבצע פעילות הנדרשת. פשוט בושה. אני עם אל על סיימתי".
בתגובה נוספת נכתב: "מצחיקים אתם, אין מילה!! לא מוציאים טיסות, מבטלים בלי התראה, שירות הלקוחות הגרוע ביותר, אבל היי, רמי קוב. בושה!!!".
מגיבה אחרת כתבה בפשטות: "מה עם להשיק מטוסים??".
בתגובה אחרת נכתב: "באמת צריך לפטר ולקנוס את הבן אדם שחשב על לפרסם את הדבר הזה".
מגיב אחר כתב: "לא יאומן שיש פוסט על משחקים בזמן שטיסות מבוטלות ואין שירות לקוחות לדבר איתו...".
מגיבה נוספת כתבה: "לפני הרמי הייתי דואגת לכוח אדם האנושי, שלא יבטלו טיסות בדקה 90, שלא ייעלמו מזוודות ושיהיה עם מי לדבר".
וכך זה נמשך, שובל של תגובות של אנשים שמפצירים בחברה לשפר את הדברים החשובים לפני שמתעסקים במשחקים.