משרד החוץ הבריטי עדכן ביום שני את אזהרת המסע שלו לאיחוד האמירויות ומתריע כי סביר שטרוריסטים ינסו להוציא לפעול מתקפת טרור בפדרציה.
2 צפייה בגלריה
קו הרקיע של דובאי
קו הרקיע של דובאי
קו הרקיע של דובאי
(צילום: shutterstock)
"מחבלים ממשיכים להצהיר ולאיים כי יבצעו מתקפות באזור המפרץ", כתבו מנסחי האזהרה שהדגישו כי ההצהרות הללו כוללות איומים לפגוע במטרות מערביות, בהן גם אזרחים בריטים. האזהרה כוללת רשימה של מטרות אפשריות באיחוד האמירויות: מתחמי מגורים, תחבורה ותעופה, מסעדות, מלונות, חופים, מרכזי קניות, אתרים דתיים ואתרים צבאיים. הבריטים נקראים לשמור על רמת ערנות גבוהה, במיוחד באזורים ובאירועים ציבוריים.
אזהרת המסע הישראלית לאיחוד האמירויות, נזכיר, עומדת על רמה 3 – רמת איום בינונית לפיה מומלץ להימנע מנסיעות שאינן חיוניות. כמה ימים אחרי מתקפת 7 באוקטובר העלו במל"ל את רמת האזהרה ל-3 לכל שטח האמירויות והדגישו כי "באיחוד האמירויות הערביות מתקיימת פעילות של גורמי טרור, המהווה סיכון ממשי לישראלים אשר שוהים/מבקרים במדינה". מאז לא חל שינוי באזהרה.
2 צפייה בגלריה
אזהרת המסע באתר המל"ל
אזהרת המסע באתר המל"ל
אזהרת המסע באתר המל"ל
על אף המלחמה והאזהרה, האמירויות, ובראשן דובאי, נותרו יעד פופולרי בקרב ישראלים. מוקדם יותר השבוע ‌‌‌‌‌‌נמסר ממשרד התחבורה כי ‏יותר מ-1.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג במהלך חודש אפריל.
בהודעה אף פירטו את חמשת היעדים המובילים לחג הפסח, ובהם גם איחוד האמירויות.
למידע נוסף בנושא אזהרות מסע אתם מוזמנים לבקר באתר המל"ל או להתקשר לטלפון מספר 02-6667444 שזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.