1 צפייה בגלריה
סיוט הסיוטים: עקרב במטוס
סיוט הסיוטים: עקרב במטוס
מפחיד: עקרב במטוס
(צילומים: shutterstock)
סיוט באוויר: נוסעת בטיסה פנימית בהודו של חברת אייר אינדיה מהעיר נאגפור למומבאי נעקצה בחודש שעבר על ידי עקרב. לאחר הנחיתה היא פונתה לבית החולים, ולאחר קבלת טיפול שוחררה.
כלי תקשורת בהודו ובעולם דיווחו על התקרית החריגה ביממה האחרונה. אייר אינדיה מסרה בהודעה לתקשורת כי "אירעה תקרית נדירה ומצערת ביותר שבה עקרב עקץ נוסעת בטיסה שלנו. לאחר הנחיתה הנוסעת נבדקה על ידי רופא בנמל התעופה ולאחר מכן פונתה לקבלת טיפול בבית החולים שבסיומו היא שוחררה.
"נציגינו ליוו את הנוסעת לבית החולים וסיפקו לה תמיכה מלאה עד שחרורה. הצוות שלנו פעל לפי הפרוטוקול וערך בדיקה מקיפה של המטוס שבמהלכה נמצא העקרב ופונה על ידי מדביר. אנחנו מביעים צער על הסבל ואי הנוחות שנגרמו לנוסעת".

על חיות ומטוסים

לא רק בהודו מתרחשים אירועים מפחידים מסוג זה. באוקטובר 2022 אירעה תקרית חריגה בטיסה של יונייטד אירליינס מפלורידה לשדה התעופה ניו ארק שבניו ג'רזי, אז נחש בירית לא ארסי זחל בין רגלי הנוסעים זמן קצר לאחר הנחיתה ועורר בהלה גדולה.
בפברואר 2022 נחש זחל מעל לראשי הנוסעים בטיסה של חברת הלואו-קוסט המלזית אייר אסיה. חלק מהנוסעים מיהרו לשלוף את הטלפונים ולתעד את המתרחש, ואחד מהסרטונים שפורסם בטיקטוק הפך ללהיט ויראלי עם מיליוני צפיות. המטוס נחת בשלום.
@edal8808 Kelihatan seekor ular dalam pesawat dlm penerbangan dari KL ke Tawau. Pesawat terpaksa emergency landing di AirPort Kuching #fyp ♬ Suspense Music - Sound Collective

בפברואר 2015 עקרב עקץ נוסעת בטיסה של חברת אלסקה איירליינס. דובר חברת התעופה סיפר אז כי העקרב נחת על הנוסעת לאחר שנוסע אחר העיף אותו ב"פליק" מכתפו ישר אליה. החיה בעלת שמונה הרגליים כנראה לא התכוונה לעוף בצורה הזאת, ובתגובה עקצה את האישה עם נחיתתה. לא היה בירור כיצד העקרב הגיע למטוס.
בנובמבר 2016 נוסעי חברת אירומכסיקו נחרדו לגלות במהלך טיסת פנים במדינתם נחש, שהשתלשל מתאי האחסון העליונים של המטוס אל מעל למושבים. הטיסה נחתה בשלום.
חודשיים בלבד לאחר מכן בוטלה טיסה של חברת התעופה אמירייטס לאחר שנחש חי נמצא במזוודה של אחד הנוסעים.
באפריל 2019 פקידי מכס פיליפינים מצאו 757 טרנטולות שהוברחו בטיסה מפולין במרכז דואר ליד שדה התעופה במנילה. את העכבישים הארסיים הסתירו המבריחים בתוך אריזות תמימות של עוגיות.