חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה כי לא תשוב לטוס לישראל לפחות עד 9 במאי. החברה האמריקנית, שמפעילה קו יומי מתל אביב לניוארק, ביטלה את טיסותיה לנתב"ג ב-19 באפריל בעקבות מתקפת הטילים והכטב"מים הנרחבת מאיראן.
1 צפייה בגלריה
מטוס בואינג מדגם 787-1000 של חברת יונייטד איירליינס
מטוס בואינג מדגם 787-1000 של חברת יונייטד איירליינס
מטוס בואינג מדגם 787-1000 של חברת יונייטד איירליינס
(צילום: יונייטד איירליינס)
"אנחנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי המצב ונקבל החלטות לגבי כל הטיסות הקרובות תוך התמקדות בבטיחות של הלקוחות ואנשי הצוות שלנו", נמסר מהחברה.
בלילה שבין 13 ל-14 באפריל, נזכיר, נסגר המרחב האווירי של ישראל למשך שבע שעות בעקבות המתקפה האיראנית. יונייטד איירליינס, כמו חברות זרות נוספות, הודיעה לאחר מכן כי היא משעה את כל טיסותיה לישראל. החברה האמריקנית ביטלה תחילה את הטיסות עד 2 במאי, אך כעת, כאמור, היא מאריכה את אי-פעילותה בישראל.
יונייטד איירליינס חידשה את טיסותיה לישראל ב-2 במרץ, לאחר שביטלה אותן זמן קצר לאחר פרוץ המלחמה. היא הייתה החברה האמריקנית הראשונה לעשות זאת, כאשר דלתא איירליינס מתכננת לשוב לישראל ב-7 ביוני ואמריקן איירליינס הודיעה כי תשוב רק בחודש אוקטובר.
מרשות שדות התעופה נמסר כי היום (ד') יעברו בנתב"ג כ-53,200 נוסעים ב-317 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. בסך הכל ייצאו היום כ-24,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, וייכנסו לישראל כ-28,500 נוסעים.