3 צפייה בגלריה
דיסלדורף גרמניה העיר העתיקה
דיסלדורף גרמניה העיר העתיקה
מהחורף הקרוב: טיסות ישירות לדיסלדורף
(צילום: shutterstock)
חברת התעופה הקפריסאית-אירופית "טוס איירווייז" (TUS Airways) הודיעה אתמול (יום ב') כי תשיק טיסות ישירות מתל אביב לעיר דיסלדורף שבגרמניה בתחילת 2022. "טוס" פועלת כאן כבר מ-2016, תחילה עם טיסותיה לקפריסין ולאחר מכן גם ליוון. היא הפסיקה את פעילותה בזמן הקורונה וחידשה אותה בקיץ האחרון.
כעת, היא מכריזה על יציאה לדרך חדשה במתכונת שונה מבעבר עם שינויים בהנהלה, בצוות החברה ובהחלפת מטוסיה למטוסים חדשים יותר. כמו כן, היא מתכננת להשיק טיסות מתל אביב למספר רב של "יעדים אטרקטיביים ומפתיעים", כך נכתב בהודעת החברה, כשדיסלדורף נבחרה להיות היעד הראשון.
דיסלדורף היא עיר מרכזית בגרמניה ונחשבת לבירת אופנה ושופינג, כמו גם למרכז עסקים מוביל ותערוכות בינלאומיות. נמל התעופה של דיסלדורף נמצא גם בקרבת הערים קלן, בון ודורטמונד. נכון להיום, "טוס" היא החברה יחידה שתטיס בקו זה מנתב"ג. בעבר חברת "גרמניה איירליינס" הפעילה טיסות ישירות לדיסלדורף מישראל, מאז החברה פשטה רגל ונסגרה.
3 צפייה בגלריה
TUS טוס איירוויז
TUS טוס איירוויז
החל מ-75 אירו לכיוון. טיסות לגרמניה עם "טוס איירווייז"
(צילום: אלעד ויינשטיין )
הטיסות יפעלו במטוסי האיירבוס 320 של החברה בתדירות של פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי החל מ-10 בינואר 2022. הטיסות ייצאו בשעות: 9:30 יציאה מת"א וחזרה בשעה 15:00 בימי שני. ויציאה ב-9:00 בבוקר מתל אביב וחזרה מדיסלדורף בשעה 14:00 ביום חמישי. מחיר הכרטיס החל מ-75 אירו לכיוון כולל מיסים.
הנוסעים יוכלו לבחור בין שני סוגי מחלקות ובין ארבעה סוגי כרטיסים, בהם כרטיס BEST הכולל הושבה במושבי פרימיום בקדמת המטוס, מושב אמצעי ריק, שתי מזוודות (טרולי ומזוודה עד 20 ק"ג), ארוחה מלאה ושתייה וכניסה ללאונג'.
3 צפייה בגלריה
דיסלדורף עיר עתיקה
דיסלדורף עיר עתיקה
בירת עסקים ואופנה
(צילום: לשכת התיירות של דיסלדורף)
החברה פועלת במתכונת חדשה של חברת תעופה "היברידית" (גמישה) המפעילה הן טיסות לואו-קוסט והן טיסות בשירות מלא, זאת בהתאם ליעד ולמוצר. החברה כאמור, החליפה ושידרגה את צי המטוסים שלה כאשר כבר הצטיידה בשני מטוסי איירבוס 320 בתצורה של 180 מושבים. כאשר היא מתכוונת להצטייד בזמן הקרוב במטוסים נוספים מאותו סוג ובמטוסים רחבי גוף מסוג איירבוס 330 - המתאימים לטיסות ארוכות.