3 צפייה בגלריה
בואינג 787 של חברת האינאן איירליינס
בואינג 787 של חברת האינאן איירליינס
בואינג 787 של חברת האינאן איירליינס
(צילום: shutterstock)
לוח הטיסות לחודשי האביב והקיץ מישראל הולך וגדל. חברות התעופה האינאן איירליינס ודלתא אייר ליינס הודיעו על פתיחת קווים חדשים מסין ומארצות הברית לישראל.
כחודשיים לאחר שענקית התעופה הסינית חידשה את הפעילות בקו לישראל, ועל רקע ההקלה במגבלות הקורונה בסין, חברת התעופה הסינית האינאן אירליינס הודיעה כי ב-15 בפברואר תשוב להפעיל את קו הטיסות הישירות שלה מישראל לבייג'ינג. הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי.
כמה זה יעלה? לא זול. בבדיקה מדגמית שערכנו מצאנו כי טיסה הלוך ושוב בחודש פברואר עולה 1,854 דולר לכרטיס במחלקת תיירים, כולל שליחת מזוודה.
מנכ"ל האינאן איירליינס ישראל אנדי וויי אמר כי "השוק הישראלי עלה על כל הציפיות שלנו בימים שלפני הקורונה ואנו משוכנעים שפתיחת הקו לבייג'ינג, לצד הסרת מגבלות הקורונה בסין, תשיב את התיירים ואנשי העסקים הסינים לישראל, ואת הישראלים לסין. אנו מקווים להגביר את תדירות הטיסות לשנג'ן ולשנגחאי בקרוב כדי לעמוד בביקושים הצפויים, ומצפים לשוב סוף סוף לפעילות בהיקפי טרום קורונה ולהנגיש לנוסע הישראלי את סין כולה עם טיסות ההמשך שלנו".
הכרזת החברה באה ימים ספורים לאחר שסין הסירה את מגבלות הקורונה האחרונות, ובכללן את מגבלות הכניסה שהיו נהוגות בשלוש השנים האחרונות. כיום נדרשים הנוסעים לסין בבדיקת PCR שלילית שבוצעה עד 48 שעות לפני שעת ההמראה ובמילוי הצהרת בריאות בלבד. הנכנסים לסין אינם נדרשים עוד לבידוד.
3 צפייה בגלריה
בייג'ינג ביום בהיר ויפה
בייג'ינג ביום בהיר ויפה
בייג'ינג ביום בהיר ויפה
(צילום: shutterstock)
ובתוך כך, חברת דלתא אייר ליינס, שתשיק בחודש מרץ קו ישיר לאטלנטה, הודיעה על הרחבת מספר הטיסות הישירות בקו זה. החל מ-17 באפריל תגדיל החברה את מספר הטיסות משלוש בשבוע לטיסות יומיות שבע פעמים בשבוע, שיאפשרו לנוסעים ליהנות מ-200 טיסות המשך ברחבי ארה"ב ומעבר. הקו יפעל בנוסף לטיסות הישירות של דלתא מתל אביב לבוסטון ולנמל התעופה JFK בניו יורק.
טיסות דלתא מתל אביב לאטלנטה ימריאו בשעה 11:30 וינחתו באטלנטה בשעה 17:55 (שעון מקומי ). מחיר כרטיס הלוך ושוב: החל מ-1,035 דולר במחלקת תיירים, והלך מ-3,233 דולר במחלקת עסקים.
3 צפייה בגלריה
קו הרקיע של אטלנטה
קו הרקיע של אטלנטה
קו הרקיע של אטלנטה
(צילום: shutterstock)
הנוסעים מישראל יוכלו להמשיך מאטלנטה בטיסות ישירות ליעדים מבוקשים כמו מיאמי, אורלנדו, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו. בסך הכל דלתא תפעיל החל מחודש אפריל 17 טיסות בשבוע בין ישראל לארה"ב.
במקביל להודעות על הקווים החדשים, חברת התעופה אמריקן איירליינס הודיעה כי בכוונתה לסגור את הקו בין ישראל למיאמי, החלטה שהפתיעה רבים בענף התיירות בישראל שכן רוב הטיסות יוצאות כשהן עמוסות ולעתים אף מלאות לחלוטין. סגירת הקו תיכנס לתוקף ב-24 במרץ. מהחברה נמסר כי היא פונה באופן יזום ללקוחות שהושפעו מהשינויים כדי להציע להם טיסות חלופיות.