ניסאן מציגה בתערוכת CES יחידת הנעה חשמלית מתקדמת, שתאפשר הנעה כפולה בדגש על שילוב בין אחיזה מיטבית לטובת ביצועים, כמו גם על נוחות נסיעה. היא תוצע לראשונה בארייה, קונספט לרכב פנאי חשמלי שהוצג לפני כחודשיים וחצי בתערוכת טוקיו ויבשיל לייצור סדרתי בשנתיים הקרובות.
מערכת ההנעה החשמלית המכונה e-4ORCE הותקנה על הליף, שתשמש כאב טיפוס לצורך ניסויי נהיגה. היא משלבת בין צמד מנועים, אחד מחובר לגלגלים הקדמיים והשני לאחוריים דבר שיאפשר הנעה כפולה. לדברי ניסאן פיתוח המערכת מתבסס על הידע שצברה החברה בהנעות כפולות קונבנציונאליות בדגמים כמו ה-GT-R הספורטיבית והפטרול, רכב השטח המפורסם, ומיועדת להגביר את תחושת הביטחון לנהג על ידי דיוק גבוה במיוחד באופי העברת הכוח.
בנתיים ניסאן לא פרסמה פרטים טכניים כמו נתוני תפוקה, טווחי נסיעה וזמני טעינה של היחידה החשמלית. היצרנית ציינה כי מלבד ההנעה, שני המנועים מצויידים במערכת לטעינה רגנטיבית, המיועדת לסייע בהאטה ולהחזיר בכך חשמל לסוללה. השימוש במערכת הטעינה הרגנטיבית הכפולה, נועד גם על מנת לצמצם את תנודות המרכב על ציר האורך, בהאצה או בהאטה או כשפני הדרך משובשים.