ב.מ.וו מתחילה לשווק את סדרה 2 גראן-קופה, בשאיפה להתמודד מול מתחרות כמו מרצדס CLA. תג המחיר מתחיל ב-249 אלף שקל, 50 אלף שקל יותר מסדרה 1 עליה היא מבוססת.
כבסיס משמשת פלטפורמת הנעה קדמית של סדרה 1 עם בסיס גלגלים זהה (267 ס"מ). היא ארוכה ממנה ב-20.5 ס"מ (452.5), נמוכה ב-1.5 ס"מ (142 ס"מ) בעלת רוחב דומה (180 ס"מ) ובעלת משקל עצמי גבוה ב-55 ק"ג. תא המטען גדול ב-50 ליטר (430 ליטר) וכולל אפשרות קיפול של גב כל אחד מהמושבים בנפרד (40:20:40).
היצע המנועים כולל בשלב ראשון שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (140 כ"ס) בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית ב-218 הבסיסית, ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (306 כ"ס) בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה ב-235M הבכירה. ה-218 מזנקת ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות (0.2 שניות יותר מה-118) בדרך ל-215 קמ"ש מרביים בעוד שה-M235 תסיים את המיאוץ הקלאסי ב-4.9 שניות (עשירית שניה יותר מה-135M) בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.
רשימת האבזור בגרסת הבסיס צנועה ביחס לתג המחיר ונעדרת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מצלמת נסיעה לאחור או צימוד ל-Apple CarPlay. היא כן כוללת מסך מגע בגודל "8.8, חלון שמש, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חניה מלפנים ומאחור וחישוקי "17 קלים. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, התראת שטח מת ועירנות נהג.
גרסת M-ספורט (ב-259 אלף שקל) מוסיפה מצלמת נסיעה לאחור, חישוקי "18 ובקרת שיוט אדפטיבית. ה-235M החזקה, הבכירה והיקרה בהיצע (409 אלף שקל) כוללת גם מנופי שליטה ידנית בהילוכים מאחורי ההגה, מסך מגע גדול יותר ("10.25) עם צימוד Apple CarPlay, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית וחישוקי "19.