יצרנית מכוניות הספורט פרארי מצטרפת למתחרה הגדולה למבורגיני, וסוגרת את פסי הייצור עקב נגיף הקורונה. יממה לאחר שלמבורגיני הודיעה כי לאור ההתפתחויות הקשות באיטליה היא משעה לאלתר את פעילותה לפחות עד סוף החודש, מודיעה גם המתחרה הגדולה ממראנלו כי היא עוצרת פעילות פסי ייצור לפחות לשבועיים הקרובים מאותה סיבה. "ההחלטה התקבלה על-ידי ההנהלה לטובת עובדי החברה ואיכות חייהם, ובהמשך להתאמות שכבר בוצעו כדי לשמור על בריאותם".
1 צפייה בגלריה
פרארי SF90 סטרדלה
פרארי SF90 סטרדלה
פרארי SF90 סטרדלה
אלא שבניגוד לחברות רכב אחרות - דוגמת למבורגיני ופיאט - שהודיעו עד עתה על הפסקה או לפחות האטה עקב הצורך לשמור על בריאות העובדים, בפרארי מסבירים כי ההחלטה להפסיק לחלוטין את פעילות פסי הייצור במראנלו ומודנה נובעת מבעיות אספקה של רכיבים לייצור. "החברה הבטיחה את המשכיות ייצור עד עתה תוך שמירה על בריאות עובדיה, אך סובלת כעת מבעיות אספקה קשות, שאינן מאפשרות עוד המשך ייצור".
לדברי פרארי, שאר העובדים שאינם עוסקים בתהליך ייצור-הרכבת מכוניות, ימשיכו לעבוד כרגיל תוך ניצול אפשרויות עבודה "חכמה", שם אחר לעבודה מרחוק. "בזמנים שכאלה", כך אמר בהודעה לתקשורת יו"ר פרארי, לואי קאמילרי, "אני מכיר תודה בראש ובראשונה לנשים והגברים שהראו בימים האחרונים מחויבות, תשוקה ואחריות המייצגים את ערכי פרארי. ביחד עם הספקים שלנו הם הצליחו לקיים את פעילות פס הייצור וכאות הערכה לכך, ובהתחשב במשפחותיהם, החלטנו על הצעד הזה".
פורסם לראשונה: 00:31, 15.03.20