ב.מ.וו חושפת מתיחת פנים לסדרה 5, כחודש לאחר שפרסמנו תמונות ראשונות שדלפו לרשת. לישראל היא תגיע בתחילת השנה.
השינויים העיצוביים כוללים יחידות תאורה, סבכה קדמית וחישוקים חדשים בעוד גרסאות אבזור M מוסיפות פגושים אגרסיביים יותר מלפנים עם פתחי אוורור גדולים, ומאחור צמד מפלטי ענק ואפשרות צביעת קאליפרים אדומה. בתא הנוסעים מוצב כעת לוח המחוונים הדיגיטלי המוכר של ב.מ.וו, יש אפשרויות גימור שונות, מסך מגע גדול יותר בגרסת הבסיס ("10.25 לעומת "8.8) או גדול (עוד) יותר בגרסאות הבכירות ("12.3 לעומת "10.25 בעבר).
מנועי הבנזין המוגדשים - ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ושישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר - מקבלים מערכת היברידית קלה V48 עם תוספת של מנוע חשמלי המשמש גם כמתנע וגנרטור ומבטיח להפחית במעט את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. מצטרפת להיצע גרסה היברידית-נטענת המכונה 545e העושה שימוש במנוע בנזין מוגדש עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (286 כ"ס) ותמוצב מעל ה-530e שתמשיך להתבסס על יחידת ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (184 כ"ס).
הספק המנוע החשמלי נותר ללא שינוי (109 כ"ס), והתפוקה המשולבת (394 כ"ס) עוברת לגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים 1.2 שניות פחות ו-15 קמ"ש יותר מה-530e. טווח הנסיעה החשמלי זהה (כ-55 ק"מ) במהירות של עד 140 קמ"ש. חידוש נוסף בגרסאות ההיברדיות-נטענות הוא אפשרות להיגוי אחורי-אקטיבי שהוצע עד כה רק בדגמים הרגילים.