פורשה חושפת 911 טורבו S, גרסת קצה לדגם המיתולוגי של היצרנית הגרמנית. מסירות מכוניות ראשונות בישראל תחל בעוד שבועות ספורים. תג המחיר יעמוד על 1.69 מיליון שקל לקופה, 1.79 מיליון שקל לקבריולה, כ-100 אלף שקל פחות מהטורבו S היוצאת.
הטורבו S החדשה (מכונה 992) מצוידת כמו קודמתה (991) במנוע בוקסר בעל שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר. כעת הוא זוכה לסעפת יניקה חדשה עם פתחי כניסה נוספים, מזרקי דלק חדשים ומגדשי טורבו גדולים מבעבר. ההספק המרבי עלה ל-650 כ"ס, 70 יותר מהטורבו S היוצאת, והוא יעבור לכל הגלגלים בעזרת תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד חדשה (שבעה בעבר) והנעה כפולה-קבועה.
הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.7 שניות (קיצוץ 0.2 שניות), ל-200 קמ"ש ב-8.9 שניות (שניה פחות) בעוד המהירות המרבית נותרה 330 קמ"ש. כמו שאר דגמי 911 עדכניים, גם הטורבו S מרחיבה את מפסק הסרנים (4 ס"מ מלפנים, סנטימטר מאחור) ומצוידת בחישוקים א-סימטריים ("20 מלפנים ו-"21 מאחור) עם מנגנון נעילה מרכזי. הגומי: פירלי P-זירו (255/35 מלפנים ו-315/30 מאחור).
כאופציה ניתן לקבל מיתלים נוקשים יותר המנמיכים את המרכב בסנטימטר, בעוד בלמים קרמיים הם כבעבר ציוד תקני. כבעבר, גרסת הטורבו נבדלת מה-911 הרגילה בספוילר אחורי גדול יותר מאחור, כונסי אוויר בולטים בצד המרכב ורביעיית מפלטים שונה.