יגואר חושפת מתיחת פנים ל-F-טייפ, שבע שנים לאחר השקתה הראשונה. היא תוצע כבעבר במרכב קופה או רודסטר עם גג נפתח, כשתנחת כאן באמצע 2020.
מבחינה עצובית השינוי העיקרי הוא בחרטום, עם יחידות תאורת לד צרות יותר, סבכה גדולה מבעבר ופתחי אוורור מודגשים במכסה המנוע. יש גם חישוקים בעיצוב שונה ומסיט אוויר בולט יותר בפגוש האחורי. בתא הנוסעים השינויים כוללים לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע עדכני עם אפשרות צימוד Apple Car Play ו-Android Auto ומושבים שונים.
מנועי V6 עם מגדש על שהוצעו בשת רמות הספק (340 או 380 כ"ס) כמו גם תיבת שישה הילוכים ידנית לא ישווקו עוד באירופה. ההיצע כולל כבעבר גרסת בסיס עם מנוע ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (300 כ"ס) בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הביצועים נותרו ללא שינוי – זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים.
בפסגת ההיצע יהיה V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש-על שיוצע בשתי רמות הספק - 450 כ"ס או 575 כ"ס בגרסת R החזקה. השידוך הוא לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה (הגרסה המוחלשת תוצע גם עם הנעה אחורית). ה-R תסיים את המיאוץ הקלאסי ב-3.7 שניות בדרך ל-299 קמ"ש מרביים, 23 קמ"ש פחות מגרסת SVR החזקה ביותר בדגם היוצא.