תמונות ראשונות של פורד ברונקו דלפו לרשת. עמוד סדנת Juggernaut המתמחה בשיפור דגמי פורד פרסם תמונות ברשת החברתית, שחושפות את העיצוב של רכב השטח האייקוני שצפוי להתמודד מול ג'יפ רנגלר ולנד רובר דיפנדר. הברונקו מיועד לחזור לאולמות התצוגה בצפון אמריקה באביב הקרוב לאחר כרבע מאה של היעדרות, ויגיע לארץ בעוד כשנה - כך נמסר ל-ynet מהיבואנית דלק מוטורס.
העיצוב החיצוני נעשה בהשראת הדור הראשון של הברונקו שהוצג באמצע שנות ה-60, עם מרכב זוויתי בגרסת שלוש דלתות קצרה וחמש דלתות ארוכה, אפשרות לגג ברזנט נפתח עם גלגל רזרבי תלוי על דלת תא המטען מאחור. בחזית מתנוססים פנסי לד עגולים ובמרכז הסבכה מופיע שם הדגם, במקום לוגו פורד.
4 צפייה בגלריה
פורד ברונקו
פורד ברונקו
(צילום: Juggernaut)
כבסיס תשמש פלטפורמת הריינג'ר ראפטור עם שלדת סולם, מיתלי עצמות-עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור, הנתמכים קפיצי סליל בכל ארבעת הפינות. העברת הכוח תתבצע באמצעות הנעה כפולה עם הילוך כוח.
הרכב המצולם בתמונה מצויד בצמיגי שטח אגרסיבים עם מנגנון נעילה כנגד פריקה (ביד-לוק) בנסיעה בלחץ אוויר נמוך. יחידות ההנעה יכללו את מנועי הבנזין המוגדשים של פורד - ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר עם כ-270 כ"ס ו-V6 בנפח 2.7 ליטר עם כ-330 כ"ס, בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית.
4 צפייה בגלריה
פורד ברונקו
פורד ברונקו
(צילום: Juggernaut)
בנוסף יוצע גם הברונקו ספורט, גרסת פנאי לרכב האייקוני שתמונותיה פורסמו ב-Bronco sport forum. הוא מאמץ קו עיצובי דומה לברונקו הרגיל, אך הוא מבוסס על פלטפורמת מרכב אחוד של הקוגה (אסקייפ בצפון אמריקה) ובהתאם צפוי להציע איכויות נסיעה טובות יותר בכביש.
4 צפייה בגלריה
פורד ברונקו ספורט
פורד ברונקו ספורט
(צילום: BRONCO SPORT FORUM)
מהתמונות ניתן להבחין בכך שהוא מאמץ אלמנטים עיצוביים מקובלים בקטגוריה לרבות פסי גגון מסיביים, פסי הגנה מפלסטיק שחור סביב למרכב ואפשרות לצביעה דו-גונית. דלת תא המטען מאפשרת פתיחה נפרדת לשמשה האחורית כמקובל בדגמים אמריקאים.
4 צפייה בגלריה
פורד ברונקו ספורט
פורד ברונקו ספורט
(צילום: BRONCO SPORT FORUM)
יחידות ההנעה יהיו דומות, עם מנועי טורבו-בנזין בעלי שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (180 כ"ס) וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (250 כ"ס) בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית.
ההנעה הכפולה תהיה מתקדמת יותר ויתכן והוא יוצע גם בגרסת הנעה קדמית בסיסית. בהמשך תוצע גם יחידה היברידית-נטענת על בסיס מנוע 2.5 ליטר בנזין (מחזור אטקינסון) ומנוע חשמלי עם הספק משולב של כ-200 כ"ס וטווח נסיעה נקי מזיהום של 50 ק"מ.