תכירו את זינגר, יצרנית מכוניות-על חדשה מלוס אנג'לס, שתציג בתערוכת ז'נבה את ה-21C במטרה להתמודד מול דגמי קצה כמו מרצדס פרוייקט 1 ואסטון מרטין וואלקירי. הייצור יוגבל ל-90 יחידות במחיר התחלתי של 1.7 מיליון דולר.
ה-21C מצויידת ביחידת הנעה היברידית, מנוע V8 בנפח 2.88 ליטר כפול מגדשי טורבו בתצורה מרכזית המחובר לגלגליים האחוריים דרך תיבת שבעה הילוכים סיקוונסיאלית. הוא מפיק 950 כ"ס, ובשונה מהמקובל במנועים מוגדשים בעל יכולת לטפס ל-11 אלף סל"ד. לכל אחד מהגלגלים הקדמיים מחובר מנוע חשמלי, דבר המאפשר הכוונת מומנט, עם סוללות צנועות בקיבולת 1 קוט"ש על מנת לשמור על משקל עצמי נמוך ככל הניתן.
ההספק המשולב עומד על 1,250 כ"ס, נתון זהה למשקל העצמי, המאפשר יחס יוצא דופן של כ"ס אחד לכל ק"ג. המשקל הנמוך הושג הודות לתכנון שלדה, מיתלים ומרכב מתקדמים המשלבים בין חלקים בהדפסה תלת ממדית, קרבון, אלומיניום וטיטניום. לא פחות מרשימה היא הבחירה במיקום הנהג במרכז המכונית, בעוד מושב הנוסע ממוקם מאחוריו, בדומה למקובל במטוסי קרב, דבר המאפשר לדברי היצרנית מקדם גרר נמוך משמעותית.
הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-1.9 שניות, חצי שניה פחות מהזמן שייקח לבוגאטי שירון להשלים את המיאוץ הקלאסי. לא פחות מעניין הוא נתון הזינוק מעמידה ל-400 קמ"ש וחזרה לעצירה מוחלטת שאורך כאן 29 שניות. אלו הם 13 שניות פחות מהנתון אותו קבעה בוגאטי, ו-2.5 שניות פחות ממחזיקת השיא המודחת קוניגסג ריגרה.
ה-21C תוצג בתערוכה בגרסת מסלול, עם שורה של מסיטי אוויר המאפשרים כוח הצמדה יוצא דופן של 790 ק"ג ב-250 קמ"ש, בעוד הגרסה הרגילה שתוצג בהמשך מפיקה "רק" 250 ק"ג של כוח הצמדה.