סיטרואן חושפת C4 חדשה, שתירש את מקומה של המשפחתית הקומפקטית, שייצורה הופסק ב-2018. בכך היא תאפשר ליצרנית הצרפתית לחזור לקטגוריה הנחשבת (עדיין) לחשובה והגדולה בשוק האירופאי. לישראל היא צפויה להגיע במהלך 2021.
3 צפייה בגלריה
סיטרואן C4
סיטרואן C4
סיטרואן C4
סיטרואן משחררת בינתיים תמונות ראשונות ומידע חלקי בלבד, לפני השקה מלאה שתיערך בסוף החודש. וניתן לומר כי מעצבי המותג קיבלו יד חופשית והתוצאה בהתאם. המראה שונה ומאוד ייחודי, משלב אלמנטים של רכבי פנאי במרכב דמוי-קופה עם יחידות תאורה מקוריות. לדברי היצרנית, העיצוב החדש מעניק ל-C4 מקדם גרר נמוך במיוחד שמסייע לצמצם את צריכת האנרגיה.
עיצוב הפנים מינמליסטי ומותיר רק את מתגי בקרת האקלים, עם מסך מגע המשולב בחלקה העליון של הקונסולה, לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגת נתונים עלית ומתג לבחירת מצב נסיעה (לפנים, אחור או חניה). המושבים מרופדי העור שבתמונות יצוידו בטכנולוגיית דיפון ייחודי של היצרנית המשפרת את הנוחות. מערכת המיתלים כוללת את בולמי הזעזועים הפרוגרסיביים בהם מצוידים ה-C4קקטוס וה-C5 איירקרוס.
סיטרואן תציע ב-C4 את מנועי הבנזין והדיזל המודרניים של הקונצרן, לצד גרסת כול-חשמלית שתכונה e-C4. זו תקבל ככל הנראה את יחידת ההנעה המוכרת מדגמי הסופר-מיני החשמליים - פיז'ו 208 ואופל קורסה – עם 136 כ"ס ומצברים בקיבולת 50 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-340 ק"מ בין טעינות.