פולקסווגן חושפת איורים ראשונים לקאדי חדש, דור רביעי למסחרית הקטנה, שתתמודד מול מתחרים כמו רנו קנגו, פיאט דובלו וסיטרואן ברלינגו העדכניים. חשיפה רשמית מתוכננת לפברואר הקרוב, לישראל הוא צפוי להגיע שנה לאחר מכן.
אם האיורים נאמנים למכונית הסדרתית, מאמץ הדגם הכל-חדש עיצוב דינמי ומודרני מהקאדי היוצא, במטרה לפנות גם לקוחות פרטיים - בעיקר באירופה - עליהם חביבות גרסאות נוסעים שונות. החרטום צפוי להציג את המראה העדכני של היצרנית, כשבחזית יוצדו גם יחידות תאורה צרות משולבות בסבכה הקדמית מעל פגוש עם פתחי אוורור מודגשים. אפשר כמובן להתעלם מחישוקי הענק המוגזמים למראה וכנראה שגם בתי גלגלים תפוחים כל כך לא יגיעו לגרסה הסדרתית. מעניין יהיה לגלות האם מראות צד הממוקמות באיור בחלקה העליחון של קורה A, ימוקמו כך גם ברכב המוגמר. כך גם לגבי בחירה ביחידת תאורה מלאה המקיפה את השמשה האחורית.
הקאדי העדכני צפוי להתבסס על פלטפורמת MQB המשותפת לגולף, בגרסת מרכב קצרה או ארוכה (מקסי). הוא יעשה שימוש באותם מנועי דיזל ובנזין המוכרים של הקונצרן, ואין ספק שיזכה גם לגרסה היברידית וחשמלית בדומה לזו בה מצויד הטרנספורטר הגדול יותר, כתשובה למתחרה הצרפתי רנו קנגו ZE. גם תא הנוסעים צפוי לעבור שדרוג משמעותי לרבות שיפור באיכות החומרים ומסכי תצוגה ומגע מודרניים, לצד אבזור בטיחות מתקדם יותר. כיום משווק הקאדי עם מערכות בטיחות מתקדמות - בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית - רק כאופציה בתוספת תשלום.