מיצובישי מתחילה לשווק L200 טריטון עדכני, כשנה לאחר שהוצג בעולם. מתיחת הפנים שעבר תנסה לאפשר לו להתמודד טוב מקודמו עם המתחרים העדכניים בקטגוריה. תג המחיר מתחיל ב-225 אלף שקל לגרסת 2X4 ועד 256 אלף שקל לגרסת הנעה כפולה בכירה.
השינויים העיצוביים מתרכזים בחרטום, עם יחידות תאורה מפוצלות וסבכה עמוסת ניקל. בתי הגלגלים הורחבו ומאכלסים חישוקי "18 בצביעה דו-גוונית בגרסת דקאר הבכירה ("16 בגרסאות הבסיס) הפנסים האחוריים גדולים מבעבר ונוסף מכסה ייעודי למילוי אוריאה המקטין במעט את מפתח הארגז.
בתא הנוסעים יש הגה בעיצוב ארבע צלעות בשרני (שלוש צלעות בדגם היוצא), לוח מחוונים עדכני ושימוש בחומרים איכותיים ומגוונים יותר.
3 צפייה בגלריה
מיצובישי L200 טריטון
מיצובישי L200 טריטון
(צילום: רן ביאר)
מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר מפיק 150 כ"ס, 31 כ"ס פחות ממנוע 2.4 ליטר בטריטון היוצא. גם נתון המומנט הצטמצם ב-3 קג"מ (40.8) אבל הוא מגיע בסל"ד נמוך מבעבר. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה יחסים (חמישה בעבר) או ידנית בגרסת הבסיס.
כבעבר הוא יוצע בגרסאות ההנעה אחורית, כפולה לא קבועה (Easy-Select) או Super-Select המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכפולה קבועה. גרסאות ההנעה הכפולה כוללות גם הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורי.
גרסאות הבסיס המיועדות לשוק המוסדי (2X4 ידני ב-199 אלף שקל, 2X4 אוטומטי ב-225 אלף שקל ואוטומטי הנעה כפולה Easy-Select ב-235 אלף שקל) נטולות אבזור מודרני לרבות כיוון מרחק להגה וחשוב מכך, מוותרות על מערכות בטיחות מתקדמות.
בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב יוצעו רק בגרסת דקאר (245 אלף שקל) בעוד גרסת SE (ב-256 אלף שקל) כוללת גם התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור), תאורה דינמית ומניעת האצה לא רצונית למכשול (מבוססת על חיישני חניה).
3 צפייה בגלריה
מיצובישי L200 טריטון
מיצובישי L200 טריטון
(צילום: רן ביאר)
גרסת דקאר מצוידת במסך מגע "7 בהתקנה מקומית עם מצלמת נסיעה לאחור ומראות מתקפלות חשמלית. גרסת SE כוללת בנוסף גם בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים, כיוון חשמלי למושב הנהג, מנופי שליטה ידנית מאחורי ההגה, מפתח חכם וחיישני חניה מלפנים ומאחור.
פורסם לראשונה: 16:52, 22.01.20