אחרי כעשור בו הוא משווק ללא שינויים משמעותיים, פולקסווגן חושפת קאדי חדש לחלוטין. הרכב המסחרי הקטן של היצרנית הגרמנית יתמודד מול מתחרים כמו סיטרואן ברלינגו, אופל קומבו ורנו קנגו כשינחת כאן ברבעון השני של 2021.

קאדי יוצע כבעבר בגרסה רגילה או מקסי מוארך, בשתיהן בתצורת נוסעים (עד שבעה) או וואן להובלת סחורות. כמקובל במותג השינויים העיצוביים צנועים – פגוש קדמי הכולל גימורים דמוי פתחי אוורור עגולים בקצוות, סבכה צרה מבעבר, יחידות תאורה אחוריות המתנשאות במקביל לדלתות הצד וגם אפשרות לצמד פסי גגון וחישוקי "18 קלים בצביעה דו גוונית. פולקסווגן מציינת כי העיצוב החדש מאפשר הפחתה של כ-10% במקדם הגרר (0.30cd).
סביבת הנהג כוללת כעת לוח מחוונים דיגיטלי המאפשר תצוגה נתונים משתנה ("10.25) ומסך מגע גדול ("10) המאפשר מיעוט מתגים כמו גם גלגל ההגה בעיצוב עדכני. יש כעת גם אפשרות לדלתות צד ודלת תא מטען מופעלים חשמלית, משטח טעינה אלחוטי ובגרסת הנוסעים חלון שמש ענק (2X1.4 מטר). מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית יוצעו כאן, לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים. יש גם מערכת סיוע בנסיעה לאחור עם נגרר, למתקשים בתמרון זה.
הקאדי גדל ב-9 ס"מ בממד האורך (450 ס"מ), לבסיס הגלגלים נוספו 7 ס"מ (275.5 ס"מ) וכ-6 ס"מ לרוחב (185.5 ס"מ). למרות הנמכת הגג ב-2.5 ס"מ (179.5 ס"מ) נפח הטענה גדול מבעבר תודות לתכנון מתקדם (3.3 קוב). גרסת מקסי הארוכה ב-35 ס"מ (485 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדול ב-21.5 ס"מ (297 ס"מ) מאפשרת נפח הטענה גדול עוד יותר (4 קוב) עם אפשרות נשיאת שתי פלטות אירופאיות.
היצע המנועים כולל 2.0 ליטר טורבו דיזל בשלוש רמות הספק – 75, 102 או 122 כ"ס בשידוך לתיבות שישה הילוכים ידנית או כפולת מצמד עם שבעה יחסים והנעה קדמית או אופציה לכפולה קבועה במנוע החזק. לדברי פולקסווגן מדובר במנועי הדיזל עם רמת הזיהום הנמוכה בקטגוריה (12%- פחות מהדגם היוצא) הודות לצמד ממירים קלטיים והזרקת אוריאה כפולה לצמצום פליטת תחמוצת החנקן. בנוסף יוצע גם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 116 כ"ס או גרסת גז טבעי ליחידה זו עם 130 כ"ס. יחידה חשמלית לא תוצע כאן, אותה שומרת פולקסווגן למשפחת דגמי ID.
כבסיס משמשת פלטפורמת MQB המשותפת לגולף העדכנית (דור 8) עם מיתלי מקפרסון מלפנים שכוילו על מנת להקנות היגוי מדויק מבעבר, בעוד האחורי הוא חדש לחלוטין בתצורת זרועות נגררות וקפיצי סליל (עלים בדגם היוצא) המבטיחים שיפור משמעותי בנוחות הנסיעה.