חטיבת כלי הרכב הצבאיים של ג'נרל מוטורס זכתה במכרז של צבא ארה"ב לאספקת רכב סיור קרבי, המיועד לשאת תשעה לוחמים על ציודם במגוון שטחים, תוך שהיא גוברת על מתחרים מבין אושקוש, פולריס וג'יפ-AM ג'נרל. בשלב ראשון תספק היצרנית לצבא האמריקאי כ-650 יחידות, כשבהמשך עשויה ההזמנה לתפוח ליותר מ-2,000 יחידות. ניתן לשער כי גם צה"ל עשוי להביע בו עיניין, כתחליף ללנד רובר דיפנדר רגל עץ הזקן.
רכב השטח הקרבי המכונה ISV (ר"ת Infantry Squad Vehicle) מבוסס על שלדה ומכלולים של שברולט קולרדו ZR2, גרסת השטח 'קרבית' לטנדר האמריקאי הקטן, שהוצגה בתערוכת לוס אנג'לס 2016. בשונה מהמתחרים במכרז - אושקוש פלייר ופולריס דרגו - שאינם חולקים רכיבים עם רכב בייצור סדרתי, בסיס בדמות טנדר סדרתי שנמכר ממילא במספרים עצומים מבטיחה לצד חוסן מכאני ורמת אמינות גבוהה יותר, גם עלויות פיתוח וייצור נמוכות.
שלדת הסולם של הטנדר חוזקה על מנת לעמוד בעומסים הגבוהים יותר הנדרשים מרכב שכזה, כמו מערך המיתלים ששומר על תצורה זהה לטנדר הסדרתי - עצמות עצה וקפיצי סליל מלפנים, סרן חי וקפיצי עלים מאחור אך בכיול שונה.
המנוע מגיע כמובן מהטנדר ומותאם לתקן צבאי תוך ויתור על מערכות להפחתת זיהום אוויר, עם מנוע טורבו-דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2.8 ליטר (186 כ"ס), תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה עם הילוך כוח. ג'נרל מוטורס לא ציינה האם נעילות הדיפרנציאל הרוחביות (קדמית ואחורית) מהקולרדו הרגיל יוצעו גם כאן.
מרכב הטנדר הוסר כמובן ובמקומו הותקן כלוב בטיחות להגנת הנוסעים, תוך ויתור על גג, דלתות או שמשות - למעט הקדמית. הנוסעים יושבים בתצורת 2-3-4. המידות הקומפקטיות יחסית מאפשרות הטסה באמצעות מסוק CH-47 צ'ינוק בעוד משקל עצמי של 2.3 טון מאפשר הטסה באמצעות מתלה-מטען על-ידי מסוק UH-60 בלק הוק ('ינשוף' בחיל האוויר). כושר העמסה של הטנדר עומד על כ-1.5 טון, כחצי טון פחות מהדיפנדר.