הונדה חושפת פרטים נוספים על הג'אז החדשה, דור רביעי לסופר-מיני היפנית שצפוי לנחות כאן במהלך הרבעון השלישי של השנה. הג'אז שתשווק אצלנו תצויד מעתה רק ביחידת הנעה היברידית, ותציע מערך בטיחות יוצא דופן. הג'אז קרוס, גרסת הפנאי למכונית, לא תוצע כאן בשלב ראשון.
הג'אז החדשה תוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תאורה דינמית והתראת שטחים מתים. אך עיקר העניין מתמקד במערך הבטיחות החצי-פסיבי עם 10 כריות אוויר, כולל כרית אוויר הממוקמת בין המושבים הקדמיים ואמורה למנוע פגיעה בין הנהג לנוסע שלצדו במקרה של תאונה צדית. לדברי הונדה, כרית זו מסייעת גם להפחתת פגיעות בראשי היושבים מלפנים - ב-85% לאדם היושב בצד הנפגע וב-98% ליושב בצד השני.
יחידת ההנעה של הג'אז משלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר וצמד מנועים חשמליים עם שלושה מצבי נסיעה לבחירת הנהג - בנזין, רק חשמלי (לטווחים קצרים) או היברידי. התפוקה המשולבת עומדת על 109 כ"ס והכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תמסורת אותה ניתן למצוא בדרך כלל בכלי רכב חשמליים - יחס העברה בודד. תחילת הנסיעה מתבצעת על-ידי המנועים החשמליים, מנוע הבנזין משתלב בהמשך כאשר העומס גדל. לדברי הונדה זה מאפשר תאוצה חלקה יותר מתיבות רציפות המותקנות לרוב במכוניות היברידיות כמו גם משקל נמוך יותר.
הביצועים אינם מלהיבים כלל ועיקר, אך עדיין שופרו לעומת הדגם היוצא - 9.4 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (שיפור של 2.8 שניות) ומהירות מרבית של 175 קמ"ש (7 קמ"ש פחות). צריכת דלק המשולבת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר, לעומת 16.9 ק"מ לליטר בג'אז היוצאת.